Amsterdam
Omschrijving
Voor de Servicedesk van Cordaan zijn wij op zoek naar een medewerker servicedesk. Ben jij oplossingsgericht, adem jij servicegerichtheid, werk jij secuur en heb jij een hart voor de zorg? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat krijg je van ons?
We bieden je een afwisselende baan binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam en omstreken te zijn. Daarnaast bieden wij:
- Een jaarcontract (32 uur p.w.) met uitzicht op een vast dienstverband;
- Salaris conform cao VVT in FWG 40; min. €2.770,00 en max. € 3.590,00 bruto o.b.v. 36 uur per week.
- Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag;
- Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn en reiskostenvergoeding conform cao VVT
- Een fietsplan en fietsreparatievergoeding.
Bij Cordaan vinden we het belangrijk dat jij jezelf kan zijn en je verder kan ontwikkelen. Bijvoorbeeld door gerichte trainingen, cursussen en scholing via onder andere Good Habitz. En heb je het heel erg naar je zin bij ons? Voor het aandragen van een nieuwe collega ontvang je een bonus van €250,00 netto.
Wat ga je doen?
Als medewerker servicedesk ben jij het gezicht en aanspreekpunt voor alle medewerkers van Cordaan. Medewerkers van Cordaan kunnen bij de Servicedesk terecht wanneer zij vragen en verzoeken hebben op, onder andere, het gebied van ICT, facilitair en huisvesting. Jij bewaakt, coördineert én voert de regie van deze vragen en verzoeken, van begin tot eind! Jouw belangrijkste taken zijn:
- Je zorgt dat de klant gehoord wordt en naar tevredenheid wordt geholpen;
- Je faciliteert de klant naar de juiste kanalen om zo tot een oplossing of antwoord te komen. Je stimuleert de klant om praktische informatie zelf te vinden en toe te passen;
- Je zorgt dat de status van elke vraag en/of klacht up to date is! Dit doe je door met verschillende registratiesystemen te werken;
- Je draagt zorg voor een volledige afhandeling van een klanttevredenheidsonderzoek;
- Je signaleert verbeterpunten, herhalende klachten en andere opvallende zaken en maakt deze bespreekbaar met de senior medewerker servicedesk.
Vereisten
Wie ben jij?
Als medewerker servicedesk ben je stressbestendig, mondeling zeer vaardig, weet je prioriteiten te stellen en heb jij servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Daarnaast:
- Heb je minimaal een mbo-4 diploma;
- Heb je relevante werkervaring en administratief inzicht;
- Bezit jij sociale vaardigheden als luisteren, inlevingsvermogen en tact;
- Ben jij zeer vaardig in de omgang met computers en systemen;
- Heb jij oog voor het verbeteren van processen.
Waar ga je werken?
Het hoofdkantoor van Cordaan is gevestigd in het Havengebouw, direct gelegen naast Amsterdam Centraal station. Er zijn ook mogelijkheden om deels vanuit huis te werken. De servicedesk bestaat uit een team van 12 collega's. Er is een open en gezellige sfeer met ruimte voor eigen inbreng. Het is een divers team met één gemeenschappelijk doel. De Servicedesk van Cordaan is een onderdeel van de Serviceorganisatie. De Serviceorganisatie werkt vanuit de volgende vijf pijlers:
- Wij ontzorgen de zorg
- Wij delen wat wij weten
- Wij werken slim samen
- Wij doen het voor onze mensen
- Wij verbeteren elke dag
Enthousiast?
Ben jij de medewerker servicedesk die wij zoeken? Solliciteer dan online. Reageren kan tot en met 1 december. De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 2 december en de tweede gesprekken in de week van 9 december.
Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak.
Voor verdere informatie over de functie kan je contact opnemen met Viktoria Lazic (Manager Services) via 06 11 34 24 13. Heb je nog vragen over de sollicitatieprocedure? App, bel of mail dan met onze recruiter Larissa Cöhrs via 06 42 40 56 02 of lcohrs@cordaan.nl. We kijken uit naar jouw reactie!