Omschrijving

Wil jij werken bij een maatschappelijk betrokken organisatie? Waar jij daadwerkelijk verschil kan maken voor jouw medemens en de organisatie?

Als Senior Inkoper krijg je veel verantwoordelijkheid en de ruimte voor initiatief, ontwikkeling en het aandragen van verbetervoorstellen. Heb jij al minimaal 5 jaar ervaring als inkoper? lees dan snel verder.

Waar ga je werken?

Inkoop is één van de stafafdelingen bij Cordaan en heeft ook het thema ‘ontzorgen van de zorg’ sterk omarmd. Inkoop is centraal georganiseerd en ondersteund de organisatie om op een professionele, transparante en zorgvuldige manier leveranciers aan de organisatie te binden voor alle 120 locaties. Het team bestaat drie senior inkopers, een procescoördinator operationele inkoop, contractmanager FZ&D en een wagenparkbeheerder, die aangestuurd worden door de Manager Inkoop. Elke inkoper is verantwoordelijk voor zijn/haar eigen portefeuille met één of twee inkooppakketten. De inkooppakketten zijn Huisvesting, ICT, Facilitair, Zorg en de Ondersteunende diensten. Wij zijn op zoek naar een gedreven collega die waarde kan toevoegen aan het team, het leuk vindt om inkoop verder te professionaliseren en in eerste instantie flexibel ingezet zal worden voor alle inkooppakketten.

Wat ga je doen?

Als senior inkoper werk je intensief samen met jouw stakeholders en zorg je ervoor dat hun belangen worden behartigd. Je zorgt voor een goede positionering van inkoop binnen Cordaan en je werk conform de inkoopprocedure van Cordaan. In de toekomst word je de eigenaar van één of twee inkooppakketten en zorg je ervoor dat de contracten professioneel tot stand zijn gekomen. Je houdt overzicht en bent beheerder van de afgesloten contracten. Bij het afsluiten van nieuwe contracten voer je de regie over het gehele inkoopproces van specificatie tot en met het contracteren.

Verder vind je het leuk om:

  • Complexe inkoopprojecten in multidisciplinaire teams te initiëren, te begeleiden en om nauw samen te werken met interne afdelingen.

  • Nieuwe leveranciers te contracteren en met bestaande leveranciers afspraken te monitoren en eventuele nieuwe afspraken te maken.

  • Contractonderhandelingen uit te voeren.

  • De inkoopportefeuille onder de loep te nemen en verbeteringen voor te stellen.

  • Marktconsultaties uit te voeren.

  • Benchmarks uit te voeren en actief kennis met andere (zorg)instellingen uit te wisselen.

Vereisten

Wie ben jij?

Als inkoper ben je intrinsiek gemotiveerd en neem je het initiatief. Je hebt een dienstverlenende instelling en werkt zelfstandig. Je maakt gemakkelijk contact en bent voortdurend op zoek naar mogelijkheden om jouw stakeholders optimaal te ondersteunen. Met jouw energie en overtuigingskracht ben je in staat de business te enthousiasmeren en te zorgen voor een prettige samenwerking. Je kan goed het overzicht bewaren, weet op de juiste manier draagvlak te creëren en staat stevig in schoenen.

Om deze functie succesvolle invulling te geven, neem je verder het volgende mee:

  • Afgeronde hbo- of academische opleiding (NEVI 1 en/of 2 is een pre).

  • Minimaal vijf jaar aantoonbare relevante inkoopervaring.

  • Je bent in staat om zelfstandig complexe inkooptrajecten te leiden.

  • Ervaring met inkooptools zoals Mercell, ISPNext en Proquro is een pre.

  • Affiniteit met maatschappelijk ondernemen en de zorg.

  • Goed ontwikkelde interpersoonlijke vaardigheden en organisatiesensitiviteit.

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij?

De arbeidsvoorwaarden zijn voor de functie inkoper conform cao VVT.

  • Jaarcontract van 32 tot 36 uur per week (uren in overleg) met uitzicht op een vast dienstverband.

  • Een salaris van minimaal €3.862,13 tot maximaal €5.733,02 (FWG 60) bruto op basis van 36 uur.

  • Vakantiegeld van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen.

  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform CAO.

  • Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing.

  • Fiets nodig? Cordaan heeft een fietsenplan!

  • Een uitdagende baan met veel verantwoordelijk en focus op verbetering, vernieuwing, kwaliteit en duurzaamheid.

  • De mogelijk om je werktijden flexibel in te delen en vanuit huis te werken. Ook ontvang je een thuiswerkvergoeding. Het hoofdkantoor is gevestigd in het Havengebouw, gelegen naast Amsterdam Centraal station.

Wanneer jij bij Cordaan start ontvang je een mooie bonus! Bij een fulltime dienstverband krijg je € 500,- netto (naar rato van je contracturen). De eerste 50% ontvang je al bij de start van je dienstverband en de rest na twee jaar in dienst. Een fijne beloning voor jouw inzet!

Enthousiast?

Ben jij de senior inkoper die wij zoeken? Solliciteer direct online! De vacature staat open tot en met 26 maart 2025. maar omdat wij doorlopend werven, kan het zijn dat we voor de sluitingsdatum al een geschikte kandidaat vinden. We kijken uit naar jouw reactie!

Wil je eerst meer weten?

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Shauny Sanders via ssanders@cordaan.nl (Manager Inkoop). Voor vragen over het sollicitatieproces bel of app naar Mike Horsting de Groot (Recruiter) via 06-14962720 of mhorsting@cordaan.nl.

Kleurrijk en betekenisvol met elkaar

Cordaan vindt een inclusief werving- en selectiebeleid belangrijk. We omarmen de eigenheid van collega’s en stimuleren ontwikkeling van talenten. We willen dat cliënten en collega’s zichzelf herkennen in onze organisatie. Dit vraagt om een goede representatie van medewerkers en

leidinggevenden met verschillende achtergronden. Cordaan streeft ernaar om meer mensen uit groepen die nog ondervertegenwoordigd zijn, aan te nemen en te behouden.

Interne vacaturebank - Werken bij Cordaan

Reageer op deze vacature
Reageer op deze vacature Indeed Solliciteer nu via Indeed

deel deze vacature