Omschrijving

Ben jij een coachende leider met overzicht, energie en hart voor de zorg? Heb je ervaring met het aansturen van een team in een dynamische omgeving en weet je hoe je processen soepel laat verlopen? Dan is deze rol bij Cordaan iets voor jou!

Als Teamleider Servicedesk geef je leiding aan het team dat het kloppend hart vormt van onze organisatie: De Servicedesk. Hier komen uiteenlopende vragen binnen van collega’s uit de zorg en ondersteuning – van facilitaire meldingen tot zorgapplicaties van telefonie tot toegangspasjes en ICT-gerelateerde vragen. Jij zorgt dat het team optimaal functioneert, servicegericht werkt en continu blijft ontwikkelen.
  

Wat krijg je van ons?
Een afwisselende en verantwoordelijke functie binnen een kleurrijke zorgorganisatie in Amsterdam. We bieden veel ruimte voor initiatief, verbetering en ontwikkeling. Voor deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden conform cao VVT. Daarnaast bieden wij je:

  • Contract: jaarcontract voor 32 – 36 uur per week, na een jaar met uitzicht op vast bij goed functioneren; 

  • Salaris: FWG 55 : vanaf juli 2025 min. € 3.644-  max € 5.230,- bruto o.b.v. 36 uur

  • Extra’s: Eindejaarsuitkering (8,33%) en vakantiegeld (8%)

  • Reiskostenvergoeding á € 0,17 per km en een fietsplan;

  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;  

  • Ontwikkelmogelijkheden: Volop mogelijkheden om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen. Zo behoort het volgen van een management development traject tot de mogelijkheden;

Bonussen: Ontvang € 500,- netto (naar rato van je contracturen) als jij bij Cordaan start. De eerste 50% ontvang je bij de start van je dienstverband en de rest na twee jaar in dienst.  
Of ontvang een
aanbrengbonus als je een nieuwe collega aandraagt. Je ontvangt € 250,- wanneer de nieuwe collega start en na een jaar in dienst nog eens € 250,-. Zo krijg jij in totaal € 500,- netto

Wat ga je doen?

  • Aansturen, coachen en ontwikkelen van het team Servicedesk (13 medewerkers, waarvan 2 senior servicedeskmedewerkers) 

  • Zorgen voor een goede personeelsplanning en taakverdeling 

  • Bewaken, monitoren en signaleren van kwaliteit en klantgerichtheid in de dienstverlening 

  • Analyseren van meldingen en signalen uit de organisatie en waar nodig processen verbeteren 

  • Teamresultaten behalen a.d.h.v. het ‘continu-verbeteren-principe’ 

  • Meedenken over de verdere professionalisering van de Servicedesk en bijdragen aan projecten van onder andere de Serviceorganisatie 

  • Samenwerken met interne afdelingen zoals facilitair, ICT en huisvesting 

  • Heb je operationele overleggen met een paar leveranciers waar De Servicedesk mee samenwerkt  

Vereisten

Wie ben jij?
Je hebt een dienstverlenende instelling en bent je er bewust van dat de klant centraal staat! Je bent stressbestendig, besluitvaardig en communicatief sterk. Daarnaast:

  • Heb je aantoonbaar hbo- werk- en denkniveau;

  • Heb je ervaring met leidinggeven aan een team in een dienstverlenende omgeving;

  • Heb je inzicht in klantgerichte processen en het vermogen om verbeteringen door te voeren;

  • Heb je een mensgerichte, positieve stijl van leidinggeven;

  • Houd je je goed staande in omgeving die aan verandering onderhevig is.

Waar ga je werken?
Cordaan is zorgorganisatie in Amsterdam en omgeving die zich inzet voor onder andere ouderen, mensen met een verstandelijke beperking en cliënten met psychiatrische problematiek. Met 6.000 collega's en 2.500 vrijwilligers bieden we zorg aan mensen met diverse culturele achtergronden en leefstijlen. 

De Servicedesk is een onderdeel van de Serviceorganisatie. Deze organisatie bundelt meerdere expertises zoals ICT, facilitair en huisvesting. Samen zetten we ons in om het werk van onze zorgcollega’s zo soepel mogelijk te laten verlopen, met als doel de zorg echt te ontzorgen. 

Je komt te werken in een enthousiast team met collegiale en betrokken collega’s. Je gaat werken op hoofdkantoor van Cordaan, gevestigd in het Havengebouw, direct gelegen naast Amsterdam Centraal station. Het is ook mogelijk om hybride te werken. Als teamleider Servicedesk val je onder de manager Services.

Enthousiast?
Ben jij de teamleider servicedesk die we zoeken? Solliciteer dan online. Reageren kan tot en met zondag 11 mei.

Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak.

Voor verdere informatie over de functie kan je contact opnemen met Viktoria Lazic (Manager Services) via 06-1134 2413 of met Marloes Alteveer (recruiter) via malteveer@cordaan.nl of 06-4843 0289.

Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf

Reageer op deze vacature
Reageer op deze vacature Indeed Solliciteer nu via Indeed

deel deze vacature