Amsterdam West
Omschrijving
Voor Schoonzorg – het schoonmaakbedrijf dat de zorglocaties van Cordaan ondersteunt met een veilige, schone omgeving – zijn wij op zoek naar een allround administratief medewerker met HR ervaring.
Heb je een scherp oog voor detail, heb je klantgerichtheid hoog in het vaandel staan én wil je meebouwen aan een organisatie die volop in ontwikkeling is? Lees dan snel verder!
Wat krijg je van ons?
Je krijgt een afwisselende baan binnen een informele en collegiale werkomgeving bij een organisatie die volop in beweging is. Voor deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden conform cao Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf.
Contract: Jaarcontract voor 32 tot 38 uur per week, met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren.
Salaris: min. €2.800 en max. €3.400 bruto per 4 weken (o.b.v. 38 uur per week).
Extra’s: 8% vakantiegeld, 5% eindejaarsuitkering en 26 vakantiedagen.
Reiskostenvergoeding: conform cao en gratis parkeren bij de locatie.
Pensioenopbouw via het Pensioenfonds voor de Schoonmaak.
Ontwikkelmogelijkheden: Ruimte voor eigen initiatief en kansen om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.
Wat ga je doen?
Als allround administratief medewerker ben je een belangrijke schakel binnen ons team. Je zorgt ervoor dat de administratie op rolletjes loopt en biedt ondersteuning aan zowel klanten als collega’s. Je denkt actief mee over hoe we onze processen nóg beter kunnen inrichten en dankzij jouw ervaring kun je snel zelfstandig aan de slag.
Jouw taken op een rij:
Je beantwoordt vragen van collega’s en klanten (telefonisch en per mail)
Je verwerkt opdrachten en wijzigingen vanuit onze klanten (zorglocaties)
Je voert personeelsadministratie uit: denk aan contracten, verlof, ziekte en mutaties
Je controleert en verwerkt de urenregistratie
Je hebt contact met de externe leveranciers
Vereisten
Wie ben jij?
Jij houdt van structuur, werkt nauwkeurig en vindt het fijn als alles klopt. Je bent zelfstandig, maar werkt ook graag samen in een klein en hecht team.
Je hebt een afgeronde mbo-4 opleiding
Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare administratieve functie.
Je hebt ervaring met personeelsadministratie en bent bekend met administratieve systemen.
Je communiceert helder en bent klantgericht.
Je schakelt snel tussen verschillende taken en kan prioriteiten stellen.
Je denkt graag mee over verbeteringen.
Waar ga je werken?
Je gaat aan de slag bij Schoonzorg, een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf dat onderdeel is van Cordaan. Onze collega’s zorgen dagelijks voor een schone, veilige en hygiënische omgeving op zorglocaties in Amsterdam en omgeving. Jij werkt vanuit ons kantoor in Amsterdam gelegen naast metrostation Isolatorweg en bent onderdeel van een klein, gezellig team. Je werkt nauw samen met twee andere administratief medewerkers.
Achter de schermen zorgen jullie voor een vlekkeloze ondersteuning, zodat onze schoonmakers op de zorglocaties zich kunnen focussen op hun werk. De sfeer is collegiaal, de lijnen zijn kort en jouw bijdrage maakt écht het verschil.
Enthousiast?
Ben jij de allround administratief medewerker die wij zoeken? Reageer dan meteen! We kijken ernaar uit om je te ontmoeten. Je kan op deze vacature reageren tot en met maandag 5 mei.
Na je sollicitatie ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Niet gekregen? Check dan even je ongewenste e-mail.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met:
Recruiter: Marloes Alteveer – malteveer@cordaan.nl / 06-4843 0289
Manager: Marco van Duijn – mvanduijn@cordaan.nl / 06 – 4690 9132
Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf