Omschrijving

Wij zijn in Stadsdeel Zuid en Centrum op zoek naar een ambulant casemanager (combi-baan) die ons ambulante team SUP komt versterken. Heb je ruime specialistische ervaring met het werken in complexe casussen en met verschillende doelgroepen, zoals GGZ, LVB+ en NAH? Werk je graag ambulant en zelfstandig? Lees dan snel verder!

Wat krijg je van ons? 

We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener van Amsterdam te zijn. Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract (32-36 uur per week) met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris conform cao Gehandicaptenzorg en FWG 50 (€2.815- €4.019) o.b.v. een fulltime dienstverband van 36 uur);
  • Onregelmatigheidstoeslag;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform CAO;
  • Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing via o.a. Good Habitz;
  • Een bonus van €250,- netto bij het aandragen van een collega!
  • Een fietsplan en fietsreparatievergoeding.

Wat ga je doen?

Als ambulant casemanager ben je enerzijds verantwoordelijk voor een aantal cliënten (intake, schrijven zorgplan, opstellen van begeleidingsdoelen). Je werkt nauw samen met de Amsterdammer (de cliënt), diens netwerk, de buurtteams en overige betrokken partijen. Je stemt regelmatig af met je collega’s van Team Sup over de voortgang, nut en noodzaak van de begeleiding. Je bent het vaste en vertrouwde gezicht en biedt de stabiele basis die belangrijk is voor de cliënt om eigen regie te nemen en vaardigheden te ontwikkelen zodat de Amsterdammer zo zelfstandig mogelijk kan leven.

Anderzijds ben je als casemanager een aantal extra taken:

  • relatiebeheer; zorgen voor een goede samenwerking met het Buurtteam, Waar nodig signaleer je knelpunten en los je deze op;
  • samenwerking ambulante partners: je zorgt voor een goede en duurzame samenwerking met de vaste ketenpartners in het stadsdeel;
  • je ondersteund het eigen team en collega’s bij complexe casuïstiek;
  • je signaleert mogelijke tekortkomingen in het (stedelijk) aanbod en komt met oplossingen;
  • je biedt consultatie aan de buurtteams en andere zorgpartners;
  • je zorgt voor deskundigheidsbevordering in de buurtteams;

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een relevante Hbo-opleiding;
  • Je bent een ervaren professional met uitgebreide kennis van en ervaring met gedragsproblemen en verschillende doelgroepen;
  • Je bent een uitstekende mediator (tussen cliënt en hulpverleners), kan regie nemen, goede zorg uitzetten en heldere en haalbare afspraken maken;
  • Je bent een uitstekende netwerker die samenwerking stimuleert maar ook feedback kan geven en kan opschalen als de samenwerking niet goed verloopt;
  • Je hebt kennis van agressiehantering en crisisinterventie;
  • Je hebt kennis over het huidige Amsterdamse zorglandschap (komst Buurtteams en sociale kaart);
  • Je bent integer, hebt een grote dosis humor en geen 9-5 mentaliteit!

De volgende competenties beschrijven jou:

  • Grote mate van zelfstandigheid, beslissingen en verantwoordelijkheid durven nemen;
  • Sociale en communicatieve vaardigheden (zowel in woord als geschrift).

Waar ga je werken? Ambulant Team Sup!
Het ambulante team Sup (afkorting voor Supplement) biedt tijdelijke ambulante ondersteuning aan zelfstandig wonende Amsterdammers met een complexe hulpvraag (denk aan een verstandelijke beperking, psychiatrische ziektebeelden, vervuiling en/of gedragsproblemen). Op deze manier helpen wij Amsterdammers bij hun wens om zelfstandig te kunnen blijven wonen en stabiliteit te creëren in hun leven.

Clienten worden aangemeld door de Buurtteams in Amsterdam, hiermee werken wij dan ook nauw samen. Daarnaast maken wij gebruik van netwerken in de buurt, de sociale basis en andere organisaties in de stad.

Enthousiast? 
Solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij bij je sollicitatie een uitgebreide motivatiebrief. Een referentiecheck en (ontwikkel)assessment zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure. Controleer altijd na het indienen van je sollicitatie of je een bevestiging in je (spam)mailbox ontvangen hebt). Bij vragen kan je contact opnemen met Romy van Beek (recruitment), rvanbeek@cordaan.nl. Vacature sluit op 15 juni.

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature