Coordinator Facilitaire zaken

Omschrijving

Ben jij een gedreven, gastvrije Facilitair Coördinator die beleid vertaalt in professionele dienstverlening aan cliënten en medewerkers? Dan is Cordaan op zoek naar jou!

Wat ga je doen?
Jij bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken voor facilitaire aangelegenheden. Als Coördinator Facilitaire Zaken ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de facilitaire dienstverlening op het hoofdkantoor van Cordaan, gesitueerd in het Havengebouw. Hierbij werk je nauw samen met de Facilitair Teammanager en voer je coördinerende taken uit.

Je vervult de gastheer-rol op locatie voor alle bezoekers en leveranciers.

Het coördineren en het uitvoeren van het dagelijks onderhoud, inspecties, reparaties en verhuizingen binnen het pand horen bij jouw takenpakket. Daarnaast ben je o.a. verantwoordelijk voor de algemene telefooncentrale van Cordaan en het wagenparkbeheer van het Havengebouw.

De organisatie Facilitaire Zaken en dienstverlening is continu aan het bewegen. Aan jou de vraag om proactief en zelfstandig mee te bewegen. Dit doe je door facilitaire projecten op te pakken en te kijken hoe wij de facilitaire dienstverlening kunnen optimaliseren. Je kunt zelfstandig werken maar je komt terecht in een enthousiast team die graag samenwerkt.

Wat krijg je van ons?

We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam te zijn. Daarnaast bieden wij je:

  • Volop doorgroei- en scholingsmogelijkheden binnen een grote zorgorganisatie
  • Een jaarcontract (36 uur per week) met uitzicht op een vast contract;
  • Salaris conform CAO VVT; schaal 50 min: €2554.98 max: €3707.64
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Eindejaarsuitkering 8,33% van het bruto jaarinkomen;
  • Fietsenplan;
  • Een iPhone en Chromebook van de zaak.

Vereisten

Wie ben jij?
Je bent actief in het optimaliseren van de facilitaire dienstverlening om tot verbeteringen te komen in de kwaliteit, servicegerichtheid en doelmatigheid van de zorg. Zichtbaar zijn op de werkvloer, praktisch inzetbaar zijn en de kwaliteit en gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan is wat jij belangrijk vindt. Je coördineert de facilitair medewerkers en receptionisten en voert op correcte wijze het personeelsmanagement uit. Voor de teammanagers, medewerkers en leveranciers fungeer jij als het aanspreekpunt.

Je hebt een afgeronde Hbo-opleiding (Facility Management/Hotel Management). Ervaring in de zorg is een pré. Je bent gastvrij, zakelijk, resultaatgericht en omgevingsbewust. Daarnaast bewaak je de voortgang van de werkafspraken. Vanzelfsprekend draag je proactief oplossingen ter verbetering aan. Tot slot ben je klantgericht met gevoel voor de belangen en krachtenvelden binnen een grote organisatie. Je bent leergierig en wil alle kansen aangrijpen om jezelf te ontwikkelen.


Enthousiast?

Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer direct online! Graag ontvangen wij je CV en motivatie. Voor meer informatie over de inhoud van deze functie, kun je v.a. maandag 3 augustus contact opnemen met Angela Soest (facilitair teammanager) via 06-13329502. Voor vragen over het sollicitatieproces bel of app naar Esther Elfering (recruiter) via 06-11714526.
Solliciteren kan tot en met 10 augustus 2020.

Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature