Omschrijving

Wat ga je doen?

Als Coördinator Farmaceutische zorg (gehandicaptenzorg):

  • Adviseer jij de aandachtfunctionarissen omtrent medicatie en houd je toezicht op een uniforme manier van werken betreffende medicatie.
  • Lever je input aan de commissie medicatieveiligheid voor de bijstelling van het medicatieproces- en beleid.
  • Geef je scholing en training over het medicatiebeleid en werkafspraken rond medicatie aan de aandachtsvelder medicatie en toets je samen met de aandachtsvelder in het team of alle werkafspraken worden nagekomen d.m.v. audits en stelt verbeteringen voor.
  • Maak je afspraken met artsen, apotheek en verzorgend/verplegend personeel om de farmaceutische zorg te handhaven en te verbeteren.
  • Geef je advies aan medewerkers en managers bij vragen over werkafspraken en richtlijnen voortvloeiend uit het medicatiebeleid.
  • Heb je een rol in de kostenbeheersing van de medicatie.

Wat krijg je van ons?

  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris en inschaling zijn conform CAO Gehandicaptenzorg in FWG 45 (min. € 2.016 - € 3.084 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband van 36 uur);
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen;
  • Leuke bonusregeling bij het aandragen van nieuwe collega´s;
  • Reiskostenvergoeding of fietsenplan.
  • We stimuleren initiatief op het gebied van persoonlijke ontwikkeling en hebben een ruim trainingsaanbod.

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je bent in het bezit van een diploma apothekersassistent of hebt een verpleegkundig diploma met affiniteit voor medicatie.
  • Het is een pré als je in een apotheek in het ziekenhuis hebt gewerkt.
  • Je bent bij voorkeur in bezit van een rijbewijs en auto i.v.m. reizen tussen en naar locaties.
  • Je bent 24-32 uur beschikbaar.
  • Je beschikt over goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid i.v.m. gespreksvoering met artsen, apothekers, aandachtsvelders en zorgmedewerkers.
  • Je hebt doorzettingsvermogen en geduld.
  • Je kan systematisch en hygiënisch werken (is vereist bij het uitvoeren van audits, en het beheren van medicatievoorraden).
  • Je bent integer en betrouwbaarheid (is vereist vanwege de omgang met medicijnen, het hebben van inzage in patiëntgegevens en het optreden als auditor).

Enthousiast?

Mooi, wij zijn erg benieuwd naar jou! Je kunt hier meteen online solliciteren. De sluitingsdatum is vrijdag 29 januari 2021. Wij nemen na de sluitingsdatum contact met je op.

Voor meer inhoudelijke informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Petra Baeten via pbaeten@cordaan.nl / 06-5074 5063 of Laurent Jan van den Bogaard (Manager Behandeling VGZ) via lvandenbogaard@cordaan.nl. 

Voor vragen over het sollicitatieproces kan je terecht bij Jacco Tilgenkamp (recruiter) via jtilgenkamp@cordaan.nl / 06- 34455 809.

Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Niet ontvangen? Check dan ook even je spambox.

Momenteel kan het zijn dat je iets later reactie krijgt op je sollicitatie vanwege de coronacrisis. Voor meer informatie over Cordaan en corona, klik hier.
Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) en het afnemen van een referentie zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid de voorkeur.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature