Omschrijving

Bij Cordaan zijn wij op zoek naar een vlotte Coördinator Servicedesk (32-36 uur p.w.). Ben jij iemand die aandacht heeft voor servicegerichte dienstverlening en continue verbetering? Heb je daarnaast ook nog een coachende stijl van leidinggeven én een hart voor de zorg? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat krijg je van ons?
De functie van Coördinator Servicedesk is een leuke, uitdagende en diverse functie binnen een kleurrijke organisatie. Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract (32-36 uur per week) met uitzicht op een vast contract;
  • Salaris conform CAO VVT in FWG 55, (min. € 3.177,-  max € 4.559,- bruto o.b.v. 36 uur).
    (Per oktober verhogen de lonen in het CAO VVT met 5%);
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform CAO;
  • Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing via o.a. Good Habitz;
  • Het volgen van een management development traject behoort tot de mogelijkheden;
  • Een bonus van €250,- netto bij het aandragen van een collega!
  • Een fietsplan en fietsreparatievergoeding.

Wat ga je doen?
Als Coördinator Servicedesk ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de Servicedesk. Je stuurt de medewerkers (circa 10 fte) van de Servicedesk aan, zo ben je verantwoordelijk voor een goede bezetting en houd je de werkafspraken in de gaten. Daarnaast houd je je in nauwe samenwerking met de Manager Services veel bezig met procesoptimalisaties om de zorg optimaal te ontzorgen. Daarbij zoek jij ook de samenwerking met andere afdelingen van Cordaan, om zo tot de best mogelijke dienstverlening te komen. Verder:

  • Heb jij als Coördinator Servicedesk aandacht voor ontwikkeling van je medewerkers;
  • Kun je teamresultaten behalen a.d.h.v. het ‘continu-verbeteren-principe’;
  • Kun je de kwaliteit van dienstverlening monitoren, signaleren en verbeteren;

Vereisten

Wie ben jij?
Je bent gedreven en zoekt naar de beste oplossing. Je hebt een dienstverlenende instelling en veel affiniteit met het werken met applicaties. Je ben je er bewust van dat de klant centraal staat! Daarnaast:

  • Ben je in het bezit van een relevante hbo-opleiding;
  • Ben jij in bezit van een groot inlevingsvermogen;
  • Ben je een echte procesdenker, iemand met een helicopterview die snel de samenhang tussen verschillende processen ziet;
  • Heb je ervaring met meldingsprocessen en klantgericht werken;
  • Heb je een coachende stijl van leidinggeven;
  • Houd je je goed staande in omgeving die aan verandering onderhevig is.

Waar ga je werken?
Het hoofdkantoor van Cordaan is gevestigd in het Havengebouw, direct gelegen naast Amsterdam Centraal station. Hybride werken behoort tot de mogelijkheden. De Coördinator Servicedesk wordt aangestuurd door de Manager Services. De Servicedesk van Cordaan is een onderdeel van de Serviceorganisatie. De serviceorganisatie bestaat uit de volgende expertises; ICT, facilitair, huisvesting en de Cordaan Academie. De Serviceorganisatie is volop aan het werk om het leven van onze zorgcollega’s zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het doel is de zorg echt te ontzorgen. 

Enthousiast?
En herken je jezelf in dit profiel? Solliciteer dan online. Graag ontvangen wij je cv en motivatie. Reageren kan tot en met 29 september.

Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak. Voor verdere informatie over de functie kan je contact opnemen met Viktoria Lazic (Manager Services) via 06-11342413 of met Esther Elfering (recruiter) via eelfering@cordaan.nl of 0617114526.


Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature