Facilitair medewerker

Omschrijving

Met het team Facilitaire Zaken ben je medeverantwoordelijk voor de uitstraling van het Cordaan hoofdkantoor. Van het faciliteren van vergaderingen tot het begeleiden van leveranciers voor het verhelpen van diverse storingen.

Wat krijg je van ons?
We bieden je een uitdagende positie binnen een grote organisatie waarbij veel aandacht is voor persoonlijke groei. Daarnaast krijg je:

  • Een dienstverband van 18 uur van een jaar met uitzicht op verlenging;
  • Salaris conform CAO VVT in FWG 35
  • Uitstekende loopbaankansen en opleidingsmogelijkheden;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarsalaris;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Fietsenplan

Wat ga je doen?

  • Oppakken van binnenkomende meldingen en storingen met betrekking tot de kantoren van Cordaan Hoofdkantoor en algemene panden
  • Onderhoud koffiemachines;
  • Pandronde en toezien op netheid van het pand;
  • Inkoop van facilitaire producten;
  • Interne verhuizingen;
  • Begeleiden van leveranciers en monteurs;
  • Voorraad beheren van onder andere kantoorartikelen, koffie en theeproducten en sanitaire producten;
  • Inkomende en uitgaande post verzorgen;
  • Bereid zijn om in te vallen voor de algemene telefoondienst;
  • Ondersteuning facilitair coördinator.

Het betreft een parttime functie waarbij je een contract aangeboden krijgt voor 18 uur per week. De werkdagen zijn maandag, dinsdag en donderdag. De functie heeft eventueel uitkijk op meer uren, afhankelijk van externe factoren.

Vereisten

Wie ben jij:
Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en staat stevig in je schoenen. Daarbij heb je goede communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk en een dienstverlenende/flexibele werkhouding met technisch inzicht. Je denkt oplossingsgericht, kan goed prioriteiten stellen en je hebt werkervaring in Handyman-werkzaamheden. Je hebt minimaal denk- werkniveau mbo 3 en kennis van Microsoft Office (Word, Excel) is een pré. 

Waar ga je werken?
Cordaan is één van de grootste zorgorganisaties van Amsterdam en biedt zorg vanuit 120 locaties in Amsterdam en omgeving met bijna 5.700 medewerkers en ruim 2.500 vrijwilligers. Cordaan wil hoog professionele zorg leveren. De standplaats van deze functie is het hoofdkantoor van Cordaan (‘t Havengebouw, Amsterdam). Echter in de huidige tijd van Corona zal het werken, waar mogelijk, voornamelijk thuis plaats vinden.

Enthousiast?
Herken je jezelf in dit profiel en ben je enthousiast? Solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij je cv en motivatie. Solliciteren is mogelijk tot 27 november 2020. Voor inhoudelijke vragen over deze vacature kun je contact opnemen met Patrick Helmus (Coördinator Facilitaire Zaken) 06-34346281 of mail phelmus@cordaan.nl. Voor vragen over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met Esther Elfering (recruiter) via eelfering@cordaan.nl of bel/app naar 06-11714526.
Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Niet gekregen? Check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak.


Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature