Functionaris AO / IC

Omschrijving

Bij Cordaan zijn we per direct op zoek naar een Functionaris AO/IC voor 36 uur per week.

De afdeling AO/IC heeft als doel aantoonbaar in control te zijn op de risico’s in de bedrijfsprocessen. De afdeling doet dit door het beschrijven van de administratieve organisatie van Cordaan en door het doen van interne controles op de beheersing van de risico’s hiervan. De functionaris AO/IC heeft een adviserende rol waar het gaat om het beschrijven en optimaliseren van de werkprocessen en bij het implementeren van de administratieve organisatie van Cordaan en een onafhankelijke positie waar het gaat om de interne controles. De interne controles worden uitgevoerd door middel van audits, zowel intern, als bij onze onderaannemers en door middel van deelwaarnemingen.

De werkzaamheden bestaan uit:

  • Adviseren over het beschrijven en optimaliseren van de werkprocessen
  • Analyse van de op de zorgprocessen van toepassing zijnde wet- en regelgeving
  • Het uitvoeren en bijwerken van risicoanalyses en overleggen met zorgdirecties over de te nemen beheersmaatregelen.
  • Op de beheersmaatregelen alsmede de restrisico’s uitvoeren van controles en specifiek over de maatregelen en restrisico in de zorgregistratie- en declaratie.
  • Het toetsen of met de beheersmaatregelen wordt voldaan aan de eisen vanuit wet- en regelgeving, contracten met financiers en interne richtlijnen en overleggen over de treffen maatregelen om bij te sturen.
  • rapporteren aan de betreffende domeindirecteur over de resultaten van de controles en voorstellen aandragen ter verbetering om de risico’s te verkleinen.

Waar ga je werken?

De standplaats van de functie is het hoofdkantoor van Cordaan, het Havengebouw aan De Ruijterkade 7 in Amsterdam. Het Havengebouw is uitstekend te bereiken met het openbaar vervoer (naast het Amsterdam Centraal).

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je hebt een relevante afgeronde hbo opleiding, bij voorkeur Accountancy, of een opleiding in bedrijfseconomische richting.
  • Daarnaast heb je enkele jaren ervaring met het beschrijven en inrichten van administratieve processen.
  • Kennis van wet- en regelgeving in de zorg is een pré.
  • Je bent in staat aankomende problemen, bij bijvoorbeeld wijzigende wet- en regelgeving, snel te signaleren en analyseren.
  • Het schriftelijk en mondeling presenteren van de wijzigingen van wet- en regelgeving en de resultaten van de interne controles en de (financiële) gevolgen aan de betreffende domeindirecteur gaat je gemakkelijk af.
  • Bij het opstellen van de procesbeschrijvingen, uitvoeren van de controles en het opstellen van de rapportages werk je nauwkeurig en houd je het belang van de gebruiker altijd voor ogen en werk je samen met de betrokken domeinen en afdelingen.

Wat krijg je van ons?

Wij bieden een boeiende positie bij een grote zorgorganisatie waarbij veel aandacht is voor persoonlijke bloei. Verder bieden wij:

  • Een tijdelijk contract (36 uur per week) met uitzicht op een vast contract;
  • De functie wordt beloond conform de cao VVT, FWG 60 min. €3.088,- en max. €4.583,- bruto per maand o.b.v. 36 uur;
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen;
  • Scholingsmogelijkheden;
  • Reiskostenvergoeding en fietsenplan.

Enthousiast?
En herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer direct online! Graag ontvangen we een cv en motivatie. De sluitingsdatum van de vacature is 31 januari 2020.
Voor informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anne-Marie Blaauw via 06 245 777 38.

Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature