Omschrijving

Ben jij technisch onderlegd, heb je ervaring in de facilitaire dienstverlening, én heb jij een hart voor de zorg? Dan zijn wij opzoek naar jou! Lees snel verder en solliciteer!

Wat ga je doen?

Als huismeester ben je verantwoordelijk voor alle facilitaire aangelegenheden. De werkzaamheden bestaan onder meer uit het signaleren en afhandelen van storingen, verrichten van klein dagelijks onderhoud, het coördineren van geplande facilitaire werkzaamheden en het controleren van door derden uitgevoerde reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je bent het aanspreekpunt voor facilitaire vragen, storingen en klachten. Je neemt deel aan locatieoverleg in verband met het inplannen van werkzaamheden op locatie. Je geeft toelichting en instructies aan cliënten en collega's. Je houdt toezicht op veiligheidsaspecten en de handhaving van de huisregels op de locaties. Je verricht administratieve taken en houdt de technische onderhoudslogboeken op orde.

Geen dag is hetzelfde. De dynamiek die de bewoners, bezoekers en medewerkers met zich mee brengen maakt elke dag een nieuwe beleving. Elk nieuw probleem zie jij als een uitdaging en pak je met enthousiasme op. In dit huis met Nesjomme, ga jij na een dag hard werken met een voldaan gevoel naar huis.


Wat krijg je van ons?

We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam te zijn. Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract (32-36 uur per week) met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris conform CAO VVT, in FWG 40;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
  • Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing via o.a. Good Habitz;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
  • Reiskostenvergoeding conform CAO VVT;
  • Een leuke bonus van €250,- bij het aandragen van een collega!
  • Collectiviteitskorting op je zorgverzekering.

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je hebt affiniteit met, of kennis van de joodse gebruiken en gewoonten;
  • Je hebt een relevant MBO diploma en ervaring met technisch onderhoud;
  • Je bent in staat kleine klussen, technische verstoringen op te lossen;
  • Je bent in staat leveranciers te begeleiden en het geleverde werk te beoordelen;
  • Je hebt bij voorkeur een VCA certificaat of bent bereid deze te behalen;
  • Je beschikt over computervaardigheden die je in staat stellen dagelijkse werkzaamheden uit te voeren;
  • Je beschikt over een goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheid en je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling;
  • Je bent vindingrijk en flexibel, jij krijgt een kick van om problemen op te lossen zodat alle betrokkenen tevreden zijn;
  • Je weet goed samen te werken en bent niet te beroerd om je handen uit de mouwen te steken. Je bent nauwgezet, stipt en hebt oog voor details;
  • Daarnaast heb je affiniteit met de ouderenzorg.

Waar ga je werken?
Beth Shalom is een woonzorgcentrum van Cordaan gelegen in Amsterdam Zuid – Buitenveldert. Beth Shalom biedt ouderenzorg aan liefst 120 cliënten, verdeeld over 4 etages. Binnen de muren van onze locatie is ook een afdeling van het Sinai-centrum gevestigd, gespecialiseerd in behandeling van ouderen met een psychotrauma. Pal naast ons woonzorgcentrum staan 66 zelfstandige huurappartementen die een directe link hebben met Beth Shalom. Beth Shalom staat voor warmte, veiligheid en geborgenheid. De joodse identiteit is goed zichtbaar, maar wordt aan niemand opgedrongen. Onze prioriteit ligt bij het geven van kwalitatief goede zorg in combinatie met een afwisselende dagbesteding. In onze kosjere keuken en algemene leefruimtes houden wij ons aan de joodse regels. De joodse feestdagen en Sjabbat laten wij niet onopgemerkt aan ons voorbij gaan.

Enthousiast?
Herken je jezelf in dit profiel, solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij je cv en motivatie. Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check dan voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Anneloes van der Werf, Teammanager Facilitair avanderwerf@cordaan.nl. Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Solliciteer dan direct online. De sluitingsdatum van deze vacature is 18 juli 2022.


Sollicitatievoorwaarden

https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature