Inkoper

Omschrijving

Wil jij écht je steentje bijdragen aan de zorg? Cordaan is één van de grootste zorgverleners in Amsterdam, waar jaarlijks zorg wordt verleend aan 20.000 mensen. Het doel van Cordaan is om verantwoordelijkheid te nemen voor de ontwikkeling van langdurige zorg in Amsterdam. Als inkoper lever je hieraan een grote bijdrage en krijg je veel verantwoordelijkheid én ruimte voor initiatief, ontwikkeling en verbetervoorstellen.


Wat ga je doen?

Op de afdeling Inkoop wordt er continu gewerkt aan de opzet van de strategische en tactische inkooporganisatie, waarbij waarde toevoegen aan de organisatie en de zorg ontzorgen de uitgangspunten zijn. De afdeling werkt vanuit een centraal geleide structuur, wat betekent dat je niet alleen op het hoofdkantoor werkt, maar ook bij interne klanten. Enkele kerntaken zijn:

  • Het initiëren en begeleiden van inkoopprojecten in multidisciplinaire inkoopteams.
  • Nieuwe leveranciers opspeuren, contracten met hen vastleggen en het maken van afspraken met bestaande leveranciers.
  • Intern de samenwerking te zoeken met jouw stakeholders en het verder verbeteren hiervan.

Naast de reguliere taken van een inkoper, lever je een eigen bijdrage aan de verdere professionalisering van de afdeling. Thema’s als duurzaamheid en innovatie bieden ruimte voor initiatieven tijdens deze verbetertrajecten. Ideeën doe je op door bijvoorbeeld benchmarks uit te voeren en actief kennis met andere zorginstellingen en organisaties uit te wisselen. Binnen de afdeling inkoop is iedereen verantwoordelijk voor een gevarieerd en uitdagend inkooppakket. Je krijgt een strategisch inkooppakket en onderhoud contact met je stakeholders waaronder de afdelingen HR, communicatie en financiën.


De functie als Inkoper bij Cordaan is een uitdagende baan met veel verantwoordelijkheid en focus op verbetering, vernieuwing, kwaliteit en duurzaamheid. We hebben een prettige werkomgeving met betrokken en gemotiveerde collega’s.

Vereisten

Wie ben jij?

  • Jij hebt een afgeronde HBO- of academische opleiding.
  • Je hebt minimaal 3 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie en omgeving.
  • Ervaring met inkooptools is een pré, zoals Negometrix, Vendorlink en Proquro.
  • Ervaring met het zelfstandig leiden van inkooptrajecten.

Aanbod 

  • Salaris conform cao VVT FWG 60; min 3088,- en max 4583,- bruto per maand o.b.v. 36 uur.
  • Doorgroei- en scholingsmogelijkheden.
  •  Pensioenregeling een reiskostenvergoeding volgens de CAO.
  • Een eindejaarsuitkering van 7,4%.

Interesse?  

Solliciteer dan direct! Graag ontvangen wij je cv en een uitgebreide motivatie. Voor meer informatie over deze functie kun je bellen met Margot Vermue via 06 184 06 567.