Omschrijving

Als senior inkoper bij Cordaan maak je daadwerkelijk het verschil! Wil je werken in een maatschappelijke organisatie? In een rol waarbij je veel verantwoordelijkheid krijgt en de ruimte krijgt voor initiatief, ontwikkeling en verbetervoorstellen? Dan maken we graag kennis met jou want Cordaan is op zoek naar een inkoper voor de inkooppakketten facilitair en huisvesting!

Waar ga je werken?
Inkoop is één van de stafafdelingen bij Cordaan en heeft ook het thema ‘ontzorgen van de zorg’ sterk omarmd. Inkoop is centraal georganiseerd en ondersteund de organisatie om op een professionele, transparante en zorgvuldige manier leveranciers aan de organisatie te binden.

Het team bestaat drie inkopers, een assistent inkoper/procescoördinator Inkoop en een wagenparkbeheerder, die aangestuurd worden door de manager Inkoop. Elke inkoper is verantwoordelijk voor diens eigen portefeuille met één of twee inkooppakketten. De inkooppakketten zijn Huisvesting, ICT, Facilitair, Zorg en de Ondersteunende diensten. Wij zijn op zoek naar een gedreven collega die waarde kan toevoegen aan het team en het leuk vindt om inkoop verder te professionaliseren. Kom jij ons team versterken?

Wat ga je doen?
Als senior inkoper werk je intensief samen met jouw stakeholders en zorg je ervoor dat hun belangen worden behartigd. Je zorgt voor een goede positionering van inkoop binnen Cordaan en de verdere ontwikkeling van de afdeling. Je bent eigenaar van twee inkooppakketten en zorgt ervoor dat de contracten professioneel tot stand zijn gekomen. Je houdt overzicht en bent in control van de afgesloten contracten. Waar nodig beantwoord je inhoudelijke vragen van interne klanten over het contract. Bij het afsluiten van nieuwe contracten voer je de regie over het gehele inkoopproces van specificatie tot en met het contracteren. Een mooie uitdaging voor jou!

Verder vind je het leuk om:

  • Inkoopprojecten in multidisciplinaire teams te initiëren en te begeleiden  

  • Nieuwe leveranciers te contracteren en met bestaande leveranciers nieuwe afspraken te maken

  • De portefeuille onder de loep te nemen en verbeteringen voor te stellen

  • Benchmarks uit te voeren en actief kennis met andere (zorg)instellingen uit te wisselen

  • De leveranciersperformance te optimaliseren en bewaken

Vereisten

Wie ben jij?
Als senior inkoper ben je intrinsiek gemotiveerd om in de zorg te werken en neem je het initiatief. Je hebt een dienstverlenende instelling en probleemoplossend vermogen. Je werkt zelfstandig, maakt gemakkelijk contact en bent voortdurend op zoek naar mogelijkheden om jouw stakeholders optimaal te ondersteunen.


Met jouw energie en overtuigingskracht ben je in staat de business te enthousiasmeren en te zorgen voor een prettige samenwerking. Je kan goed het overzicht bewaren, weet op de juiste manier draagvlak te creëren en staat stevig in schoenen.


Om deze functie succesvolle invulling te geven, neem je verder het volgende mee:

  • Afgeronde hbo- of academische opleiding 
  • Aantoonbare relevante inkoopervaring
  • Je bent in staat om zelfstandig inkooptrajecten te leiden
  • Je maakt verschillende inkooptools snel eigen
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Heb je hiernaast goede ontwikkelde interpersoonlijke vaardigheden en ben je organisatiesensitief? Dan maken we graag kennis met jou!

Wat bieden wij?
De arbeidsvoorwaarden zijn voor de functie senior inkoper conform cao VVT.

  • Jaarcontract van 32 tot 36 uur per week (uren in overleg) met uitzicht op een vast dienstverband
  • Een salaris van minimaal €4.194,02 tot maximaal €5.593,19 (FWG 60) bruto op basis van 36 uur. Per oktober 2024 volgt nog een verhoging van 2,5%.
  • Vakantiegeld van 8% en een eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen.
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform cao
  • Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing
  • Fiets nodig? Cordaan heeft een fietsenplan!
  • Een uitdagende baan met veel verantwoordelijk en focus op verbetering, vernieuwing, kwaliteit en duurzaamheid
  • De mogelijk om je werktijden flexibel in te delen en vanuit huis te werken. Ook ontvang je een thuiswerkvergoeding. Het hoofdkantoor is gevestigd in het Havengebouw, gelegen naast Amsterdam Centraal station aan het IJ

Enthousiast?
Ben jij de inkoper die wij zoeken? Solliciteer direct online! Voor deze vacature hanteren we geen sluitingsdatum. We werven doorlopend en indien we een geschikte kandidaat gevonden hebben, sluiten we de vacature. We kijken uit naar jouw reactie! 


Wil je eerst meer weten?
Bekijk hier alvast wat werk en het hebben van een carrière betekent voor één van onze cliënten en zijn woonbegeleider!  


Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Shauny Sanders via

ssanders@cordaan.nl (manager Inkoop). Voor vragen over de sollicitatieprocedure kun je terecht bij Nicky van Veenhuizen (Teamlead Recruitment) via nvanveenhuizen@cordaan.nl. We kijken uit naar jouw reactie!

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed Solliciteer nu via Indeed

deel deze vacature