Omschrijving

Werk je al enkele jaren in de zorg en ben je toe aan iets nieuws? In de functie van Instroomcoördinator ben je de onmisbare schakel tussen de cliënten en de dagbestedingslocaties aan de andere kant. Je hebt een belangrijke rol in het matchen van cliënten aan de locaties. Heb jij kennis van het domein WW&D en de locaties? Houd jij van snel schakelen, kun je goed plannen en organiseren en ben je het visitekaartje van Cordaan? Wij gaan graag met je in gesprek.

Wat ga je doen?
Als instroomcoördinator ben je verantwoordelijk voor een goede bemiddeling van cliënten naar werk en dagbesteding bij Cordaan. Je bent contactpersoon voor geïnteresseerden en verwijzers. Je voert intakegesprekken, maakt een cliëntdossier aan en plaatst een cliënt op een voor hem of haar best passende locatie bij Cordaan Werk en Dagbesteding. De eerste zes weken na plaatsing hou je contact met de cliënt, het netwerk en de locatie waar de cliënt geplaatst is. Na positieve evaluatie draag je de cliënt definitief over aan de begeleiding op de locatie. Indien noodzakelijk zorg je voor een passende indicatie en WMO beschikking.

Waar ga je werken?
Werken, leren, ontspanning en sport zijn belangrijke onderdelen van het dagelijks leven. Ook voor mensen met een lichamelijke, verstandelijke of psychische beperking en ouderen. Bij Cordaan hebben we een divers aanbod aan (arbeidsmatige) dagbestedingsmogelijkheden waarmee we zo veel mogelijk cliënten/deelnemers een plek willen bieden om zich te ontwikkelen. Voor meer informatie over de Dagbesteding en het Leerwerkbedrijf klik hier.

Vereisten

Jouw profiel

  • Je hebt een hbo-diploma (bij voorkeur in een relevante richting zoals maatschappelijk werk, sociaal pedagogische hulpverlening, social work of ergotherapie);
  • Je bent beschikbaar voor 32 uur per week;
  • Je hebt kennis van de sociale kaart van Amsterdam;
  • Je communiceert helder, je werkt nauwkeurig en je bent inventief in het omgaan met de grote diversiteit aan hulpvragen van cliënten;
  • Je bent een ambassadeur voor Cordaan Werk, Dagbesteding en Informele Zorg en weet relevante netwerken aan je te binden;
  • Je hebt aantoonbare ervaring met het uitvoerende werk als begeleider in een werk- en dagbestedingssetting;
  • Je bent administratief vaardig en hebt ervaring met verslaglegging in een cliënt dossier het aanvragen van indicaties of bent in staat om je dit snel eigen te maken.

Wat krijg je van ons?

  • Een jaarcontract voor 32 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris in schaal FWG 50 van de CAO Gehandicaptenzorg (min. € 2.501 en max. € 3.738 o.b.v. een 36-urige werkweek);
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Eindejaarsuitkering 8,33% van het bruto jaarinkomen;
  • Reiskostenvergoeding en een fietsenplan.

Enthousiast?
Mooi! Je kunt hier direct online solliciteren. Wij zijn benieuwd naar jou! Graag ontvangen wij bij je cv een uitgebreide motivatie uiterlijk maandag 29 augustus 2022. Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Niet ontvangen? Check dan ook even je spambox. 

Voor vragen over deze functie kun je terecht bij Renata Wieringa (manager Leerwerkbedrijf) via 06-5063 0174.
Sollicitatievoorwaarden

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature