Locatiemanager - De Marke De Meenthoek (Huizen)

Omschrijving

In het centrum van het mooie Huizen zij wij per direct opzoek naar een ervaren locatiemanager voor ons woon- en zorgcentrum genaamd De Marke – De Meenthoek. Heb jij een zorgachtergrond én een hbo-management diploma? Ben je een energieke en doortastende manager? Lees dan vooral verder.
 

 

Wat ga je doen?

De locatiemanager is verantwoordelijk voor de resultaten voor de gehele locatie. Naast financiële resultaten behoren ook resultaten op het gebied van kwaliteit van zorg en goed werkgeverschap. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het creëren van een veilige omgeving voor de cliënt en de medewerkers en je doet dit vanuit de visie van Cordaan: een goed leven voor de cliënt, mooi werk voor de medewerkers en een gezonde bedrijfsvoering. Hierbij ben je helder in het waarom, stuur je op het wat, coach je op het hoe en draag je zorg voor continu verbeteren en het vieren van successen. Als locatiemanager ben je het gezicht van de locatie en ben je aanspreekpunt voor de lokale cliëntenraad. Samen met de ondersteunde functies vorm je het locatie MT en leg je verantwoording af aan de domeindirecteur. Als locatiemanager ben je tevens ambassadeur van De Marke De Meenthoek. Extern leg en onderhoud je contacten met de wijkcentra en welzijn in de buurt, als ook met ziekenhuizen, andere zorginstellingen en de gemeente in de regio.

 

Waar ga je werken?

De Marke - De Meenthoek in Huizen is een woon- en zorgcentrum voor ouderen in het centrum van Huizen. Het is een unieke locatie in ’t Gooi vanwege haar combinatie van zorg voor mensen met een visuele beperking, met een chronische lichamelijke hulpvraag en met dementie. Tevens kunnen bewoners zelfstandig wonen middels huur van een appartement, met mogelijkheid van zorg aan huis. De penthouses worden in de vrije sector verhuurd.

 

Vereisten

Wie ben jij? 

Je hebt ervaring in leidinggeven en weet om te gaan met veranderprocessen. Het is een vereiste dat je een HBO+ opleiding hebt gevolgd op het gebied van management/bedrijfsvoering. Verder is het een pre als je daarnaast een zorg gerelateerde opleiding hebt gevolgd (verzorgende/ verpleegkundige, para – medisch). Je bent in staat voorwaarden te creëren zodat medewerkers tot bloei komen en vind het leuk om in een team te werken. Daarnaast kan je, als het nodig is, beslissingen nemen. Competenties die wij belangrijk vinden in deze functie zijn: onafhankelijkheid, slagvaardig, lef, zakelijk maar ook empathisch vermogen en verbinden. Verder heb je een gevoel voor- en weet in te spelen op onderlinge verhoudingen.

 

Wat krijg je van ons? 

Een zelfstandige baan in een uitdagende en dynamische omgeving. Werken bij Cordaan betekent werken aan de best mogelijke kwalitatieve zorg.

  • Een jaarcontract (32 tot 36 uur per week) met uitzicht op een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd.
  • Salaris conform cao in FWG 65, min. €3.582,- en max. €5.395,- bruto per maand o.b.v. 36 uur.
  • Uitstekende pensioenregeling.
  • Eindejaarsuitkering van 7,4% van het bruto jaarsalaris.
  • Opleidingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding en fietsenplan.

 

Enthousiast? 

Herken je jezelf in dit profiel, solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij je CV en motivatie. Algemene vragen? Bel of app naar Emilie Engel via 06-18734007. Voor vakinhoudelijke informatie kan je contact opnemen met Sabrine van Amstel, (HR adviseur) via svanamstel@cordaan.nl.

 

Solliciteren kan tot en met dinsdag 23 juli 2019.

 

Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.