Locatiemanager - De Marke De Meenthoek (Huizen)

Omschrijving

In het centrum van het mooie Huizen zijn wij per 1 mei opzoek naar een locatiemanager voor ons woon- en zorgcentrum genaamd De Marke – De Meenthoek.

 

 

Wat ga je doen?

De locatiemanager is verantwoordelijk voor de resultaten voor de gehele locatie. Naast financiële resultaten behoren ook resultaten op het gebied van kwaliteit van zorg en goed werkgeverschap. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het creëren van een veilige omgeving voor de cliënt en de medewerkers en je doet dit vanuit de visie van Cordaan: een goed leven voor de cliënt, mooi werk voor de medewerkers en een gezonde bedrijfsvoering. Hierbij ben je helder in het waarom, stuur je op het wat, coach je op het hoe en draag je zorg voor continu verbeteren en het vieren van successen. Als locatiemanager ben je het gezicht van de locatie en ben je aanspreekpunt voor de lokale cliëntenraad. Samen met de ondersteunde functies vorm je het locatie MT en leg je verantwoording af aan de regiodirecteur.

 

Waar ga je werken?

De Marke - De Meenthoek is een woon- en zorgcentrum voor ouderen in het centrum van het mooie Huizen. Het is een unieke locatie in 't Gooi vanwege haar combinatie van zorg voor mensen met een visuele beperking, met een chronische lichamelijke hulpvraag en met dementie. Tevens kunnen bewoners zelfstandig wonen middels huur van een appartement (145 appartementen), met mogelijkheid van zorg aan huis. De penthouses worden in de vrije sector verhuurd.

 

Over Cordaan

Cordaan biedt jaarlijks 20.000 mensen voor een langere of kortere periode zorg vanuit 120 locaties en 60 thuiszorgteams in alle wijken van Amsterdam en Diemen, maar ook in Huizen en Nieuw-Vennep. Dat doen we met bijna 5.400 medewerkers en ruim 2.000 vrijwilligers. Maar ook in samenwerking met mantelzorgers en andere zorgprofessionals, onderzoeksinstellingen en vele maatschappelijke organisaties. Als één van de grootste zorgorganisaties van Amsterdam wil Cordaan verantwoordelijkheid nemen voor de ontwikkeling van de langdurige zorg in de stad.

Vereisten

Wie ben jij?
Je hebt ervaring in leidinggeven en weet om te gaan met veranderprocessen. Het is een vereiste dat je een HBO+ opleiding hebt gevolgd op het gebied van management/bedrijfsvoering. Verder is het een pre als je daarnaast een zorg gerelateerde opleiding hebt gevolgd (verzorgende/ verpleegkundige, para – medisch). Je bent in staat voorwaarden te creëren zodat medewerkers tot bloei komen en vind het leuk om in een team te werken. Daarnaast kan je, als het nodig is, beslissingen nemen.

Competenties die wij belangrijk vinden in deze functie zijn: onafhankelijkheid, slagvaardig, lef, zakelijk maar ook empathisch vermogen en verbinden. Verder heb je een gevoel voor- en weet in te spelen op onderlinge verhoudingen.

 

Wat krijg je van ons?

Een zelfstandige baan in een uitdagende en dynamische omgeving. Werken bij Cordaan betekent werken aan de best mogelijke kwalitatieve zorg.

  • Een jaarcontract (32 tot 36 uur per week) met uitzicht op een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd.
  • Salaris conform cao in FWG 65, min. €3.582,- en max. €5.395,- bruto per maand o.b.v. 36 uur.
  • Uitstekende pensioenregeling.
  • Eindejaarsuitkering van 7,4% van het bruto jaarsalaris.
  • Opleidingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding en fietsenplan.

Enthousiast?
Herken je jezelf in dit profiel, solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij je CV en motivatie. Algemene vragen? Bel of app naar Emilie Engel via 06-18734007. Voor vakinhoudelijke informatie kan je contact opnemen met (Sabrine van Amstel), (HR adviseur) via 06-13112646.


Reageren kan tot 19 maart 2019.

 

Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.