Locatiemanager - kleinschalig wonen - regio West

Omschrijving

Voor vier Kleinschalig wonen (KSW) locaties in west geef jij leiding aan vier ervaren teammanagers. Dit houdt in dat: 

  • Je integraal verantwoordelijk bent voor zowel goede zorgkwaliteit als goede bedrijfsvoering op de locaties. 
  • Je werknemers inspireert en een sfeer creëert waarin ontwikkelen, continue verbeteren en samenwerken de basis is waaruit gewerkt wordt.
  • Je medewerkers stimuleert door hen te raadplegen bij belangrijke beslissingen en hen mee te nemen bij ontwikkelingen en beleid.
  • Je zorgt dat de teams zich binnen de visie van Cordaan ontwikkelen tot krachtige, professionele teams die zelf de verantwoordelijkheid kunnen nemen voor het goed organiseren van de zorg. 
  • Je ambassadeur bent van de locaties. 
  • Je nauw in contact staat met de wijkcentra in de buurt, alsook met ziekenhuizen en specialistische zorgcentra in de regio. Intern werk je nauw samen met andere locaties, domeinen en diensten van Cordaan.

 

Waar ga je werken? 

Kleinschalig wonen in Amsterdam West betreft drie locaties (vanaf november 2019 vier locaties) (Saskia van Uijlenburgkade, Gerrie Knetemanlaan en de Boeg) waar totaal 120 (psycho)-geriatrische ouderen wonen. Op 1 november 2019 zal een nieuwe KSW locatie openen in het gebied de Houthavens. De opbouw van deze locatie ligt grotendeels in jouw handen. 

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je hebt een HBO management diploma.
  • Je hebt een VIG- of Verpleegkundige diploma. 
  • Je hebt twee jaar managementervaring in de ouderenzorg, bij voorkeur met kleinschalig wonen. 
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met de doelgroep PG.
  • Coachen is jouw passie.
  • Je hebt een groot reflectief vermogen en je bent nieuwsgierig naar achtergronden, normen en
    waarden en andere onbekendheden als het gaat om (culturele) diversiteit.

 

Wat krijg je van ons?

  • Een jaarcontract (32 tot 36 uur per week) met uitzicht op een vaste aanstelling voor onbepaalde tijd.
  • Salaris conform cao VVT, FWG 65 (€3.582,- tot €5.395,- bruto per maand o.b.v. 36 uur).
  • Uitstekende pensioenregeling.
  • Eindejaarsuitkering van 7,4% van het bruto jaarsalaris.
  • Opleidingsmogelijkheden.
  • Reiskostenvergoeding en fietsenplan.

 

Enthousiast?

Herken je jezelf in dit profiel? Graag ontvangen wij bij je cv en een uitgebreide motivatie. Reageren kan tot 30 april 2019. Dan wordt ook de eerste selectie gemaakt. Een assessment is onderdeel van de selectieprocedure. Voor meer informatie over de functie kunt u contact opnemen met Remco de Vries (domeindirecteur) via redevries@cordaan.nl of via 06 106 818 39.

 

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang.