Omschrijving

Voor ons team Financiën zoeken wij een enthousiaste, deskundige collega voor 36 uur per week die een toevoeging is aan onze afdeling. Ben jij dit? Lees dan snel verder en solliciteer!


Wat krijg je van ons?
We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam te zijn. Daarnaast bieden wij je:

  • Wij bieden je een jaarcontract voor 36 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Salaris conform CAO VVT, in FWG 70 ( min € 4.754- max € 7.081 o.b.v. 36 uur p.w.);
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
  • Cordaan faciliteert thuiswerken
  • Reiskostenvergoeding conform CAO VVT;
  • Fiets nodig? Cordaan heeft een fietsenplan!

Wat ga je doen?

De afdeling Financiële Administratie (FA) bestaat uit de volgende onderdelen: crediteuren, debiteuren, kassen & banken en grootboek, waar in totaal 22 medewerkers werken. Sinds begin dit jaar werken we met het nieuwe, financieel pakket: AFAS. Daarnaast werken we met Pro-Active, Proquro en MS Office. Je motiveert onze medewerkers binnen de afdeling, zodat ze het beste uit zichzelf halen en verder groeien. Hierbij steek je zelf ook graag de handen uit de mouwen en heb je geen 9 tot 5 mentaliteit.

Als manager FA ben je lid van het Management Team van Financiën en stuur je samen met de teamleiders de FA aan.

Je bent o.a. verantwoordelijk voor:

  • Financiële administratie;
  • Operationele bankzaken, inclusief liquiditeitsprognose;
  • Opstellen jaarrekening en kwartaalrapportages;
  • Coördinatie maandafsluiting in nauwe samenwerking met Zorgadministratie en Control;
  • Fiscale aangiftes (BTW, Opgaaf betaling derden).

Het MT zorgt ervoor dat Financiën haar producten/diensten op tijd levert en dat deze van hoge kwaliteit zijn. Dit doen we samen, ook als het niet de eigen taakverantwoordelijk is.
Daarnaast acteer je als dé Financial Controller en ken je de cijfers van Cordaan. Hierbij word je ondersteund door een of twee financial controllers. De rol van financial controller dient nog verder ingericht en opgezet te worden. Dat is iets waar je zin in hebt en bij voorkeur ervaring mee hebt.

Vereisten

Wie ben jij?

We zoeken jou als je ruime ervaring hebt in een leidinggevende positie op een financiële administratie of vergelijkbare afdeling. Verder ben je in het bezit van de volgende kwaliteiten en vaardigheden:

  • Ervaring met het opstellen van jaarrekeningen;
  • Een hoge mate van inhoudelijke kennis van boekhoudkundige en jaarrekeningprocessen, en;
  • Je kan uitstijgen boven de eigen afdeling (helicopterview);
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau;
  • De vaardigheden tot het zijn van een echte teamspeler;
  • Een hands on mentaliteit;
  • Een Flexibele instelling;
  • Nieuwsgierig;
  • Kritisch;
  • Analytisch sterk;
  • Verbinder tussen afdelingen binnen Financiën en daarbuiten;
  • Je bent zeer vaardig met Excel.

Affiniteit met de zorg is noodzakelijk, dat je in onze branche werkzaam bent (geweest) niet.


Waar ga je werken?
Cordaan is een zorgorganisatie in Amsterdam en omgeving voor ouderen, mensen met een verstandelijke beperking en cliënten met psychiatrische problematiek. Met 6.000 collega’s en 2.500 vrijwilligers werken we aan goede zorg voor mensen met vele culturele achtergronden en leefstijlen. Cordaan kent zeven zorgdomeinen en een aantal ondersteunende diensten. Eén van deze diensten is onze afdeling: Financiën.
Financiën staat onder leiding van een directeur en een Adjunct Directeur en er werken in totaal zo’n 80 medewerkers. Onder de directie ressorteren 4 afdelingen, te weten: Financiële Administratie, Zorgadministratie, Control en Zorgcontrol/Treasury. De afdeling bevindt zich op de derde verdieping van het Havengebouw, gelegen naast Centraal Station Amsterdam.


Ben je enthousiast?

Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij je motivatiebrief en CV. Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Sebastiaan Room, Directeur Financiën, via: 06 13 11 35 32. De sluitingsdatum van deze vacature is 29 augustus a.s.


Sollicitatievoorwaarden

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature