Manager - VGZ

Omschrijving

Ben jij een ervaren manager met een duidelijke visie op het ondersteunen van mensen met een verstandelijke beperking en moeilijk verstaanbaar gedrag? Ben jij in voor nieuwe ontwikkelingen en word jij enthousiast van het managen van de VIC work-homes? Dan ben jij de persoon waarmee we graag om tafel gaan!

Waar ga je werken?
De Werf is een kleine woonwijk in Amsterdam Noord voor mensen met een verstandelijke beperking. De meeste cliënten die wonen op de Werf hebben gespecialiseerde begeleiding nodig. De huizen staan in verschillende straten bij elkaar. In ieder huis wonen 4 tot 8 cliënten. De kernwaarden kleurrijk, vol lef, liefdevol, vakmensen en verbindend geven richting aan ons werk. Op De Werf zijn vorig jaar de eerste VIC work-homes in gebruik genomen, waar wordt gewerkt vanuit de methode Triple C

Wat ga jij doen?

  • Je zorgt ervoor dat de uitgangspunten van Triple C in alle aspecten van de begeleiding en behandeling tot uiting kunnen komen.
  • Je bent in staat de ontwikkelingen te borgen.
  • Je blijft in verbinding met de teams en de organisatie en weet deze met elkaar te verbinden.
  • Je hebt discipline om juist als de omstandigheden minder vanzelfsprekend zijn de menselijke behoeften van cliënten en medewerkers voor ogen te houden.
  • Je werkt nauw samen met de gedragsdeskundige en meewerkend coach om samen met de begeleiders een concrete vertaling te maken vanuit het fundament van Triple C behandelhuis.

Vereisten

Wie ben jij?
Je beschikt over een afgeronde relevante zorginhoudelijke HBO opleiding aangevuld met een afgeronde managementopleiding (harde eis).

Verder vragen wij het volgende van jou:

  • Je hebt een professionele, representatieve uitstraling en beschikt over uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden.
  • Je hebt een energieke, ondernemende en resultaatgerichte instelling.
  • Je hebt kennis van diverse financiële stromen en kunt deze vertalen naar de zorgvraag van de cliënt.
  • Je bent in staat creatieve invalshoeken in te zetten om balans te brengen in de kwaliteit van zorg en beschikbare financiële middelen.
  • Je deinst er niet voor terug om buiten de gebaande paden te treden.
  • Je hebt het vermogen zaken in een breder kader te zetten, conceptueel en beleidsmatig te denken met daarbij de lange termijn voor ogen te houden.
  • Je behoudt overzicht en stelt prioriteiten.
  • Je  kunt op een natuurlijke manier verbinden en contact onderhouden op diverse niveaus.
  • Je hebt ruim voldoende aantoonbare leidinggevende ervaring.
  • Je bent in staat om in korte tijd relaties op te bouwen en een coachende leidinggevende rol aan te nemen.
  • Je werkt methodisch en gestructureerd; hierbinnen ben je echter wel in staat om flexibel te handelen en gemakkelijk te schakelen.
  • Je beschikt over de nodige humor, heb je een positieve uitstraling en kun je goed relativeren.

Wat bieden wij?

  • Jaarcontract (32 uur) met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris in schaal FWG 60 van de CAO Gehandicaptenzorg (min. € 3.084,- en max. €4.499,- bruto per maand o.b.v. 36 uur);
  • Uitstekende pensioenregeling;
  • Een ruim scholingsaanbod;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33%;
  • Reiskostenvergoeding en fietsenplan.

Enthousiast?
Dan horen wij graag meer over jou!

- Voor vragen over het sollicitatieproces kan je terecht bij Saskia Teunissen (recruiter) via 06- 3918 4897steunissen@cordaan.nl.

- Heb je nog inhoudelijke vragen over de functie? Dan kun je contact opnemen met Age van der Veer (locatiemanager) via avanderveer@cordaan.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid.

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature