Medewerker facilitaire servicedesk

Omschrijving

Cordaan is een ambitieuze, brede zorgorganisatie in Amsterdam en omgeving voor ouderen, mensen met een verstandelijke beperking en cliënten met psychiatrische problematiek. Sinds 1 januari 2017 kent Cordaan negen zorgdomeinen  en een aantal centrale ondersteunende diensten. Een van deze diensten is Facilitaire Zaken & Dienstverlening. Wij zijn op zoek naar een klantgerichte medewerker Facilitaire Servicedesk (voor 24 uur) voor deze dienst.

 

Wat ga je doen?

Als medewerker van de facilitaire servicedesk fungeer je als front-office van alle facilitaire processen (bv. meldingen, reserveringen en bestellingen). Je ondersteunt gebruikers in het aanmelden en afhandelen van meldingen in FMIS/WEB FM. Je bewaakt de voortgang van de meldingen en stuurt zo nodig bij. Je legt verantwoording af aan de manager van de facilitaire servicedesk.

Vereisten

Wie ben jij?

Je hebt een afgeronde, relevante opleiding op mbo-3 niveau (bijvoorbeeld mbo facilitair management). Je bent klantgericht en geduldig, bewaakt de voortgang van werkafspraken en je brengt oplossingen aan zodra je problemen signaleert. Je spreekt en schrijft goed Nederlands.

   

Wat krijg je van ons?:

  • Wij bieden je een aanstelling voor een jaar met uitzicht op een vast dienstverband
  • Je werkt  24 uur per week op drie vaste dage
  • Het salaris en inschaling zijn conform VVT, FWG 35 (min. €1243 max € 1710 bij een dienstverband van 24 uur) 
  • Pensioenregeling
  • Eindejaarsuitkering
  • Scholingsmogelijkheden
  • Fietsplan 

Enthousiast?:

Solliciteer dan direct online! Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jaap Poort, Manager Facilitaire Servicedesk, op jpoort@cordaan.nl of 06-27744616. Graag ontvangen wij bij je c.v. een brief met je motivatie.De sluitingsdatum van deze vacature is vrijdag 14 december.


Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.