Omschrijving

Voor onze afdeling ICT diensten zijn wij opzoek naar een Medewerker Inkoop & Contractbeheer (20 uur p.w.). Werk jij accuraat, ben je doortastend en klantvriendelijk? Dan zijn wij opzoek naar jou!


Wat krijg je van ons?
We bieden je een uitdagende functie aan binnen een dynamische ICT afdeling en een kleurrijke organisatie. Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract (20 uur p.w.) met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris conform CAO VVT, in FWG50 (min €2937,- max. € 3.942,- p.m. o.b.v 36 uur);
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
  • Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing via o.a. Good Habitz;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
  • Cordaan faciliteert thuiswerken met iPhone en laptop;
  • Reiskostenvergoeding conform CAO VVT;
  • Collectiviteitskorting op je zorgverzekering.

Wat ga je doen?
Als medewerker ICT inkoop & contractbeheer ben je mede verantwoordelijk voor de operationele afhandeling van inkoop van ICT diensten en middelen en het beheer van de ICT contractadministratie. Daarnaast onderhoudt je de communicatie en correspondentie met leveranciers en de interne organisatie m.b.t. het inkoopproces. Daarnaast bestaat je functie o.a. uit:

  • Het zorgdragen voor het actueel houden van de leveranciersgegevens en contractadministratie;
  • Onderhouden van het licentiebeheer;
  • Archiveren van offertes en overeenkomsten in het contractsysteem;
  • Aanvragen van offertes en selectie van leveranciers;
  • Het beoordelen van producten en van prijs-/kwaliteitsverhouding in overleg met aanvrager;
  • Afspreken van leveringscondities met leveranciers binnen het kader van de standaard inkoopvoorwaarden van Cordaan;
  • Het opmaken van inkoopvoorstellen;
  • Plaatsen en afhandeling van bestellingen;
  • Oplossen van klachten of leveringsfouten met leveranciers.

Vereisten

Wie ben jij? Jij hebt werkervaring met ICT Diensten en middelen, bent oplettend, doortastend, analytisch en klantgericht. Daarnaast:

  • Beschik je over een relevante afgeronde MBO of HBO diploma;
  • Heb je ervaring met effectief onderhandelen;
  • Beschik je over goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden zowel in Nederlands als Engels;

Waar ga je werken?
Het hoofdkantoor is gevestigd in het Havengebouw, gelegen naast Amsterdam Centraal station. Je werkt op de afdeling ICT Diensten en bent onderdeel van het team Inkoop ICT. Je zal op kantoor werken maar ook vanuit huis.

Enthousiast?
En herken je jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij je cv en motivatie. Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check nog even je ongewenste postvak. Voor verdere informatie over de functie kan je contact opnemen met Rob Bergfeld (manager ICT) via inkoopICT@cordaan.nl of met Esther Elfering (recruiter) via 06 11714526. Reageren kan tot 03 februari. Het sollicitatieproces bestaat uit twee gespreksrondes. De eerste gesprekken zullen plaats vinden inde week van 20 februari.

Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature