Amsterdam
Omschrijving
Voor de Servicedesk van Cordaan zijn wij op zoek naar een medewerker servicedesk. Ben jij oplossingsgericht, adem jij servicegerichtheid, werk jij secuur en heb jij een hart voor de zorg? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat krijg je van ons?
We bieden je een afwisselende baan binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam en omstreken te zijn. Daarnaast bieden wij:
Een jaarcontract (32-36 uur p.w.) met uitzicht op een vast dienstverband;
Salaris conform cao VVT in FWG 40; min. €2.770,00 en max. € 3.590,00 bruto o.b.v. 36 uur per week.
Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% van het bruto jaarinkomen;
Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn en reiskostenvergoeding conform cao VVT
Een fietsplan en fietsreparatievergoeding.
Bij Cordaan vinden we het belangrijk dat jij jezelf kan zijn en je verder kan ontwikkelen. Bijvoorbeeld door gerichte trainingen, cursussen en scholing via onder andere Good Habitz. En heb je het heel erg naar je zin bij ons? Voor het aandragen van een nieuwe collega ontvang je een bonus van €500,00 netto.
Wanneer jij bij Cordaan start ontvang je een mooie bonus! Bij een fulltime dienstverband krijg je € 500,- netto (naar rato van je contracturen). De eerste 50% ontvang je al bij de start van je dienstverband en de rest na twee jaar in dienst. Een fijne beloning voor jouw inzet!
Wat ga je doen?
Als medewerker servicedesk ben jij het gezicht en aanspreekpunt voor alle medewerkers van Cordaan. Medewerkers van Cordaan kunnen bij de Servicedesk terecht wanneer zij vragen en verzoeken hebben op, onder andere, het gebied van ICT, facilitair en huisvesting. Jij bewaakt, coördineert én voert de regie van deze vragen en verzoeken, van begin tot eind! Jouw belangrijkste taken zijn:
Je zorgt dat de klant gehoord wordt en naar tevredenheid wordt geholpen
Je faciliteert de klant naar de juiste kanalen om zo tot een oplossing of antwoord te komen. Je stimuleert de klant om praktische informatie zelf te vinden en toe te passen
Je zorgt dat de status van elke vraag en/of klacht up to date is! Dit doe je door met verschillende registratiesystemen te werken
Je draagt zorg voor een volledige afhandeling van een klanttevredenheidsonderzoek
Je signaleert verbeterpunten, herhalende klachten en andere opvallende zaken en maakt deze bespreekbaar met de senior medewerker servicedesk
Vereisten
Wie ben jij?
Als medewerker servicedesk ben je stressbestendig, mondeling zeer vaardig, weet je prioriteiten te stellen en heb jij servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Daarnaast:
Heb je minimaal een mbo-4 diploma
Heb je relevante werkervaring en administratief inzicht
Bezit jij sociale vaardigheden als luisteren, inlevingsvermogen en tact
Ben jij zeer vaardig in de omgang met computers en systemen
Heb jij oog voor het verbeteren van processen
Waar ga je werken?
Het hoofdkantoor van Cordaan is gevestigd in het Havengebouw, direct gelegen naast Amsterdam Centraal station. Er zijn ook mogelijkheden om deels vanuit huis te werken. De servicedesk bestaat uit een team van 12 collega's. Er is een open en gezellige sfeer met ruimte voor eigen inbreng. Het is een divers team met één gemeenschappelijk doel. De Servicedesk van Cordaan is een onderdeel van de Serviceorganisatie. De Serviceorganisatie werkt vanuit de volgende vijf pijlers:
Wij ontzorgen de zorg
Wij delen wat wij weten
Wij werken slim samen
Wij doen het voor onze mensen
Wij verbeteren elke dag
Enthousiast?
Ben jij de medewerker servicedesk die wij zoeken? Solliciteer dan online. Reageren kan tot en met 26 maart. De eerste gesprekken vinden plaats op 1 april of 2 april.
Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak.
Voor verdere informatie over de functie kan je contact opnemen met Viktoria Lazic (Manager Services) via 06 11 34 24 13. Heb je nog vragen over de sollicitatieprocedure? bel of app Mike, recruiter GGZ/LVB+ op telefoonnummer 06-14962720, Mhorsting@cordaan.nl.
Kleurrijk en betekenisvol met elkaar
Cordaan vindt een inclusief werving- en selectiebeleid belangrijk. We omarmen eigenheid van collega’s en stimuleren ontwikkeling van talenten. Bij Cordaan willen ze dat cliënten en collega's zichzelf herkennen in de organisatie. Dit vraagt om een goede representatie van medewerkers en leidinggevenden met verschillende achtergronden. Cordaan streeft ernaar om meer mensen aan te nemen, en te behouden, uit groepen die nog ondervertegenwoordigd zijn.
Interne vacaturebank - Werken bij Cordaan
Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf