Amsterdam
Omschrijving
Voor ons nieuwe Servicedesk zijn wij opzoek naar een Medewerker
Servicedesk (24 uur p.w.). Ben jij oplossingsgericht, adem jij servicegerichtheid,
werk jij secuur en heb jij een hart voor de zorg? Dan zijn wij opzoek naar jou!
Wat krijg je van ons?
- Een jaarcontract (24 uur p.w.) met uitzicht op een vast dienstverband;
- Salaris conform CAO VVT in FWG40; (min. €2.495,- en max. €3.254,- bruto (o.b.v. 36 uur p.w.).
(Per oktober verhogen de lonen in het CAO VVT met 5%); - Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
- Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform CAO;
- Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing via o.a. Good Habitz;
- Een bonus van €250,- netto bij het aandragen van een collega!
- Een fietsplan en fietsreparatievergoeding.
Wat ga je doen?
Als Medewerker Servicedesk ben jij hét gezicht en aanspreekpunt voor alle medewerkers van Cordaan. Zowel voor vragen, informatieverzoeken, wensen, klachten/problemen en storingen kunnen de medewerkers van Cordaan terecht bij de Serviceorganisatie. Jij bewaakt, coördineert én voert de regie van de vraag en/of klacht, van begin tot eind!
Verder:
- Werk je volgens de visie en kernwaarde van Cordaan;
- Faciliteert en verwijs je medewerkers naar de juiste kanalen om zo tot een oplossing of antwoord te komen;
- Draag je zorg voor een volledige afhandeling van een klanttevredenheidsonderzoek;
- Zorg jij dat de status van elke vraag en/of klacht up to date is! Dit doe je door met Verschillende registratiesystemen te werken;
- Signaleer jij verbeterpunten, herhalende klachten en andere opvallende zaken en maakt deze bespreekbaar met de Senior Medewerker Servicedesk;
- Jij stimuleert het gebruik van de één ingang via de digitale en telefonische weg en stimuleert medewerkers om praktische informatie zelfstandig te vinden en toe te passen.
Vereisten
Wie ben jij?
Jij bent als Medewerker Servicedesk stressbestendig, mondeling zeer vaardig, weet prioriteiten te stellen en jij hebt servicegerichtheid hoog in het vaandel staan. Daarnaast:
- Heb je minimaal een mbo4 diploma;
- Heb je relevante ervaring en administratief inzicht;
- Bezit jij sociale vaardigheden als luisteren, inlevingsvermogen, tact en ben jij volhardend;
- Ben jij zeer vaardig in de omgang met computers en systemen;
- Heb jij oog voor het verbeteren van processen;
- Ben jij een toevoeging voor onze nieuwe, frisse, gezellige en dynamische afdeling!
Waar ga je werken?
Het hoofdkantoor van Cordaan is gevestigd in het Havengebouw, direct gelegen naast Amsterdam Centraal station. Cordaan hanteert hybride werken. De Medewerker Servicepunt wordt aangestuurd door de Manager Services. De Servicedesk van Cordaan is een onderdeel van onze nieuwe Serviceorganisatie. De Serviceorganisatie is volop aan het werk om het leven van onze zorgcollega’s zo gemakkelijk mogelijk te maken. Het doel is de zorg echt te ontzorgen.
Enthousiast?
En herken je jezelf in dit profiel? Solliciteer dan online. Graag ontvangen wij je cv en motivatie. Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak.
Voor verdere informatie over de functie kan je contact opnemen met Viktoria Lazic (Manager Services) via 06-11342413 of met Esther Elfering (recruiter) via eelfering@cordaan.nl of 0617114526. Reageren kan tot en met vrijdag 29 september.