Medisch secretariaatsmedewerker VGZ

Omschrijving

Wat ga je doen?

Als medewerker bij het medisch secretariaat verstandelijk gehandicaptenzorg (VGZ) bied je ondersteuning aan de artsen, praktijkverpleegkundigen en de manager behandelzaken. Je draagt bij aan goede medische behandeling door de administratie op de achtergrond netjes bij te houden. Je informeert artsen over lab-aanvragen en -uitslagen, je zorgt voor het inplannen van vergaderingen en je notuleert. Bij nieuwe opnames zorg je voor een compleet behandeldossier in afstemming met andere zorgaanbieders. Ook ben je verantwoordelijk voor het redigeren, versturen en bijhouden van correspondentie en mail.

 

Waar ga je werken?

Het medisch secretariaat van de afdeling VGZ is gevestigd op locatie De Werf en bestaat uit twee medisch secretaresses en een doktersassistent. De Werf is een kleine woonwijk in Amsterdam Noord voor mensen met een verstandelijke beperking. De huizen staan in verschillende straten bij elkaar. In elk huis wonen 4 tot 8 bewoners, elke woning heeft een tuin. De bewoners van De Werf hebben gespecialiseerde begeleiding en behandeling nodig.

Vereisten

Wie ben jij?

Je bent beschikbaar voor 24 tot 28 uur per week. Je bent in het bezit een Mbo 4 diploma, bij voorkeur in de richting medisch secretaresse. Je hebt minimaal 2 jaar werkervaring in een soortgelijke functie. Je bent sociaal sterk en communicatief vaardig. Je hebt een gedegen kennis van MS office en bent ervaren in het werken met digitale behandeldossiers. Je bent opgeruimd en georganiseerd van nature en kunt goed zelfstandig werken. Je hebt plezier in een goede omgang met collega's en clienten door vriendelijk, correct en discreet te zijn.

 

Wat krijg je van ons?

We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam te zijn, waar persoonlijke ontwikkeling centraal staat. Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract op basis van 24-28 uur
  • Salaris conform CAO gehandicaptenzorg schaal FWG 35
  • Uitstekende pensioenregeling
  • Eindejaarsuitkering 7% van het bruto jaarinkomen
  • Reiskostenvergoeding
  • Scholingsmogelijkheden
  • Fietsenplan

 

Enthousiast?

Reageer snel en vertel ons in een motivatiebrief waarom jij de waardevolle toevoeging bent aan onze organisatie. Vergeet vooral je CV niet toe te voegen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met medisch secretaresse Anneke Leering via aleering@cordaan.nl of 020 630 611 4 (optie 2). Of met Laurent Jan van den Bogaard, manager behandelzaken via lvandenbogaard@cordaan.nl of 06 223 75 398.