Diemen
Omschrijving
Ben jij een enthousiaste en betrokken persoonlijk begeleider die graag een verschil wil maken in het leven van anderen? Heb je een hbo-diploma in de zorg en zoek je een uitdagende functie voor 32 uur per week? Dan zijn wij op De Diem op zoek naar jou, lees hieronder verder!
Wat krijg je van ons?
De arbeidsvoorwaarden zijn voor de functie van persoonlijk begeleider is conform CAO Gehandicaptenzorg
- Een jaarcontract van 32 uur per week met uitzicht op een vast dienstverband
- Een salaris van minimaal €2.821 tot €3.938 (FWG 45) bruto op basis van een fulltime (36 uur per week) dienstverband)
- Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar
- Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform cao
- Een fietsplan en fietsreparatievergoeding
Bij Cordaan vinden we het belangrijk dat jij jezelf kan zijn en je verder kan ontwikkelen. Bijvoorbeeld door gerichte trainingen, cursussen en scholing via onder andere Good Habitz. En heb je het heel erg naar je zin bij ons? Voor het aandragen van een nieuwe collega ontvang je een bonus van €250,00 netto.
Waar ga je werken?
Je gaat werken op De Diem, een locatie waar het gebouw gedeeld wordt met V&V, die op de eerste en tweede etage zitten. Ons team heeft de derde en vierde etage tot zijn beschikking, waar je aan de slag gaat met cliënten die een matige (MVB) of lichte (LVB) verstandelijke beperking hebben. Je zult op beide etages worden ingezet, wat zorgt voor afwisseling en de kans om met verschillende cliënten te werken. De Diem ligt in een levendige buurt met een winkelcentrum op loopafstand, waar je samen met cliënten boodschappen kunt doen en hen kunt betrekken bij dagelijkse activiteiten. Dit is een woonlocatie waar cliënten 24 uur per dag zorg nodig hebben.
Cliënten
De cliënten op De Diem zijn voornamelijk ouderen van 50 jaar en oud wordende cliënten, met uiteenlopende zorgbehoeften. Je biedt begeleiding bij zowel lichte ADL-taken als bij het omgaan met psychiatrische problematieken. De Diem heeft 29 cliënten.
Het team
Je komt te werken in een divers team van zowel mannen als vrouwen, bestaande uit een manager, persoonlijk begeleiders, begeleiders, ondersteunend begeleiders, gedragsdeskundige en praktijkverpleegkundige. Vrijwilligers spelen ook een belangrijke rol binnen De Diem. Er zijn drie enthousiaste vrijwilligers die regelmatig leuke activiteiten organiseren, zoals uitstapjes naar Artis of gezellige barbecues, wat bijdraagt aan een warme en huiselijke sfeer.
De locatie is goed bereikbaar met het openbaar vervoer, en er zijn voldoende parkeermogelijkheden (gratis) voor wie met de auto komt.
Wat ga je doen?
Als persoonlijk begeleider ben jij verantwoordelijk voor het ondersteunen van jouw cliënten bij het behalen van persoonlijke doelen en het stimuleren van hun ontwikkeling. Je zult dag-, avond- en mogelijk ook slaapdiensten draaien, maar dit is in overleg. En ook in het weekend.
Je houdt je bezig met het schrijven van zorgplannen en voert dagelijkse ADL-activiteiten uit, waarbij je de cliënten helpt bij hun dagelijkse behoeften en hen begeleidt in hun zelfstandigheid. Daarnaast onderhoud je contact met familieleden, plan je afspraken bij artsen en ziekenhuizen en evalueer je samen met andere zorgverleners de voortgang van de cliënten. Dit maakt deel uit van de methodische cyclus die je toepast in je werk.
Vereisten
Wie ben jij?
- Je bent in bezit van een relevant diploma op minimaal hbo-niveau (agogische of zorg gerelateerde studie zoals, mmz, spw, sph, activiteitenbegeleiding of social work)
- Je hebt doorzettingsvermogen
- Je beheerst de ADL-taken of bent bereid om dit te leren
- Je hebt een hart voor oud wordende cliënten
- Je bent een teamplayer maar kan ook zelfstandig werken
- Je kan gestructureerd aan het werk
- Je bent flexibel en in staat om zowel dag-, avond-, slaapdiensten en weekendiensten te draaien
Enthousiast?
Solliciteer direct online! Laat je cv en motivatie achter en dan nemen wij contact met jou op. Controleer altijd na het indienen van je sollicitatie of je een bevestiging in je (spam)mailbox ontvangen hebt.
Heb je nog vragen over de sollicitatieprocedure? App, bel of mail naar onze recruiter Eliza Khalil via ekhalil@cordaan.nl 06- 14 30 73 15
Heb je inhoudelijke vragen over de functie? Marlous Dekker (manager) beantwoord graag je vragen via madekker@cordaan.nl. Of je kan bellen naar 06-18 40 77 17.
Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf
Kleurrijk en betekenisvol met elkaar
Cordaan vindt een inclusief werving- en selectiebeleid belangrijk. We omarmen de eigenheid van collega’s en stimuleren ontwikkeling van talenten. We willen dat cliënten en collega's zichzelf herkennen in onze organisatie. Dit vraagt om een goede representatie van medewerkers en leidinggevenden met verschillende achtergronden. Cordaan streeft ernaar om meer mensen uit groepen die nog ondervertegenwoordigd zijn, aan te nemen en te behouden.