Omschrijving

Voor het team Financiële Administratie bij Cordaan zoeken we een enthousiaste, deskundige collega Procesbeheerder Crediteuren voor 36 uur per week. Lijkt dit je interessant of wil je graag meer weten over deze functie? Dan spreken wij jou graag!


Wat bieden wij?
Naast een uitdagende baan met fijne collega’s en een leuke werksfeer zitten er natuurlijk ook andere voordelen aan werken bij Cordaan. Zo bieden wij:

  • Een jaarcontract voor 36 uur per week (fulltime), met uitzicht op een vaste aanstelling;
  • Salaris conform cao VVT schaal 50 (€ 2.937-€ 3.943), afhankelijk van leeftijd en ervaring;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarsalaris en vakantiegeld van 8% van het bruto jaarsalaris;
  • Verscheidene scholingsmogelijkheden; 
  • Een mooie werkplek in het centrum van Amsterdam, direct naast Amsterdam CS;
  • Een reiskostenvergoeding/thuiswerkvergoeding en fietsenplan.

Wat ga je doen?
Als procesbeheerder ben je verantwoordelijk voor:

  • Een tijdige, juiste en volledige verwerking van (geautomatiseerd) aangeleverde inkoopfacturen en controleer je deze volgens vaste methodes en procedures;
  • De continuïteit van de werkzaamheden;
  • Het zodanig aansturen van het team dat de crediteurenadministratie foutloos verloopt. Zelf ondersteun je het team bij de dagelijkse gang van zaken.

Daarnaast:

  • Bied je ondersteuning bij maandafsluitingen en het boeken van de maandelijkse stelposten van de crediteuren;
  • Houd je de openstaande posten crediteuren bij en bied je oplossingen bij problemen;
  • Optimaliseer je de inrichting van de crediteurenadministratie en bijbehorende processen en systemen;
  • Actualiseer je de werkinstructies en –processen;
  • Ben je het aanspreekpunt voor iedereen die een vraag of opmerking heeft over binnengekomen facturen;
  • Houd je toezicht op standaardprocedures als coderen, opvolging van afspraken en correcte manier van accorderen.

Vereisten

Wie ben jij?
Naast affiniteit en ervaring met financieel administratieve werkzaamheden ben je een sterke teamspeler, flexibel (beschikbaar) en nieuwsgierig ingesteld. Tevens heb je:

  • Een afgeronde hbo-opleiding in een financiële richting;
  • Uitgebreide kennis van Office (w.o. Excel);
  • Ervaring in het coördineren van werkzaamheden en (niet-hiërarchisch) leidinggeven is een pré;
  • Relevante werkervaring, bij voorkeur met crediteurenadministratie;
  • Kennis van AFAS en ProQuro is een pré;
  •  Een goede 'hands on' mentaliteit.

Waar ga je werken?
De Afdeling financiën bestaat uit 4 afdelingen, met zo’n 80 medewerkers, te weten: Financiële Administratie, Zorgadministratie, Control en Zorgcontrol/Treasury. De afdeling bevindt zich op de derde verdieping van het Havengebouw, naast Centraal Station Amsterdam. De Financiële Administratie (FA) bestaat uit de volgende onderdelen: crediteuren, debiteuren, kassen & banken en grootboek, waar in totaal 22 medewerkers werken. Sinds 2021 werken we met een nieuw financieel pakket, AFAS. Daarnaast werken we met SpendCloud, Proquro en MS Office. De crediteurenadministratie bestaat uit 6 medewerkers, waar je functioneel leiding aan geeft. De Financiële Administratie (FA) staat onder leiding van de Manager Financiële Administratie.


Ben je enthousiast?
Én herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij je motivatiebrief en CV. De sluitingsdatum van deze vacature is 5 oktober. Voor meer informatie kun je tot en met 30 september contact opnemen met Charles Stoelman via 06- 27 02 22 01 en vanaf 1 oktober met Nico Bartling via 06 – 82 69 48 04.


Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature