Projectmanager woonzorgtechnologie

Omschrijving

Als projectmanager woonzorgtechnologie bij Cordaan ben je verantwoordelijk voor de initiatie, uitvoering en correcte en tijdige afronding van projecten op het gebied van zorgdomotica, e-health en communicatie. Onderwerpen die in de zorg steeds belangrijker worden en daarom veel aandacht krijgen bij de grootste zorgaanbieder van Amsterdam. Je bent de bruggenbouwer tussen de locaties en nieuwe technologische toepassingen die het leveren van goede zorg efficiënter, makkelijker en beter maken. Je kunt jouw energie kwijt in het optimaal aan laten sluiten van de informatiesystemen op de organisatieprocessen, want jij doorziet de informatiebehoefte van gebruikers. Continu verbeteren zit in jouw bloed. Verder ben je een echte vakfanaat en op de hoogte van nieuwe technologische mogelijkheden.

 

Wat ga je doen?

  • Je  adviseert de interne opdrachtgever over de impact van het project op diens zorg- en bedrijfsprocessen en je ondersteunt bij het opstellen van een business case.
  • Je stelt het plan van aanpak en de begroting op en bakent de reikwijdte van het project af. 
  • Je analyseert de impact en risico’s van het project. Je formuleert de maatregelen en maakt een gedetailleerde activiteitenplanning.
  • Je richt een projectorganisatie in en stuurt en coacht de diverse projectteams.
  • Je bewaakt planning, budget, reikwijdte, kwaliteit en projectresultaat tijdens uitvoering.
  • Je hanteert een adequaat verander-proces bij wijziging van de reikwijdte van het project.
  • Je rapporteert en presenteert de projectvoortgang aan het projectbureau en opdrachtgevers en na afloop evalueer je het project en stelt een eindrapportage op. 

 

Waar ga je werken?

In een ambitieus en gezellig ICT team voor Zorgtechnologie. We zijn gevestigd in het hart van Amsterdam, vlak naast Centraal Station. Natuurlijk ben je ook veel op pad of aan het werk bij één van onze vele zorglocaties.

 

Vereisten

Jouw kwaliteiten

  • Je beschikt over HBO/Academisch werk- en denkniveau (bij voorkeur afgestudeerd in Bedrijfskunde of Informatiekunde).
  • Up-to date kennis van telefonie- en zorgdomoticatiesystemen (zoals verpleegoproep-, uitluister-, camera- en locatiebepalingssystemen).
  • Je hebt kennis van ICT-beheerprocessen en best practices (ITIL).
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring met grote ICT projecten.
  • Je beschikt over een gedegen kennis van projectmanagementmethodieken, bij voorkeur Prince2.
  • Je bent in staat je in te leven in de zorg- en bedrijfsprocessen van de interne opdrachtgever en de impact op het project verlies je niet uit het oog.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en je kunt op alle niveaus binnen de organisatie communiceren.
  • Je bent flexibel, besluitvaardig, resultaat- en kwaliteit gericht, analytisch sterk en accuraat.

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden je een aanstelling voor een jaar. Je werkt 32-36 uur per week. Het salaris is overeenkomstig functieniveau, afhankelijk van opleiding en ervaring.  (CAO VVT, FWG 65 min.€ 3873 en max. € 5395 bruto per maand bij een full time dienstverband). Cordaan kent goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling, een eindejaarsuitkering, scholingsmogelijkheden, een reiskostenvergoeding en een fietsenplan.

 

Informatie & solliciteren

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jeroen Vos, manager ICT middels

(020) - 886 00 33 algemene nummer of jeroenvos@cordaan.nl. Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct online. Graag ontvangen wij bij je CV een brief met je motivatie.
 

Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang op externe kandidaten. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!