Amsterdam
Omschrijving
De duizenden zorgverleners binnen Cordaan werken voor zo goed mogelijke zorg voor onze cliënten. Door digitalisering en automatisering ondersteunen we dit primaire zorgproces vanuit de ICT-afdeling zo goed mogelijk. We noemen dit ook wel het ‘ontzorgen van de zorg’. Vooral in de schaarsheid van zorgpersoneel is het van belang dat we onze collega’s ondersteunen om zoveel mogelijk aandacht aan de cliënt te kunnen besteden.
Wat krijg je van ons?
Een zelfstandige functie waarbij je in grote mate je eigen koers kunt varen en echt significant bij kunt dragen aan betere zorg. Daarnaast bieden wij je:
- Een dienstverband van 32-36 uur per week;
- Salaris conform CAO VVT, FWG 60;
(CAO VVT verhoogt zijn salarissen per oktober 2023 met 5%;) - Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
- Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform CAO;
- Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing via o.a. Good Habitz;
- Een bonus van €250,- netto bij het aandragen van een collega!
- Een fietsplan en fietsreparatievergoeding.
- Cordaan faciliteert thuiswerken.
Onze zorgapplicaties zoals het ECD, EVS en ETRS staan in het hart van de dienstverlening van de ICT-afdeling. Als servicemanager Zorgapplicaties ben je verantwoordelijk voor het vastleggen en maken van afspraken met betrekking tot Service Management, het toezien op de naleving van gemaakte afspraken tussen de gebruikersorganisatie en (interne en externe) ICT-leveranciers. Je stuurt een team van functioneel applicatiebeheerders aan die eventuele storingen en problemen oplossen, zorgen voor de juiste autorisaties en de diverse zorgpaden verder ontwikkelen in samenwerking met verschillende stakeholders binnen onze zorgorganisatie.
Vereisten
Wie ben jij?
Jij bent de spil in het web en begrijpt de zorg en wat de zorgcollega’s nodig hebben om zo goed mogelijk hun werk te doen. Je bent thuis in ITIL-processen zodat je de beheersorganisatie zo efficiënt mogelijk kan organiseren. Verder begrijp je het belang van veiligheid van systemen en informatie. Werken volgens de regels van AVG en NEN7510 normen is daarbij essentieel.
We vragen een Service Manager die kan omgaan met diverse belangen binnen de organisatie (van zorgdomeinen tot en met privacy team) en deze belangen goed tegen elkaar af kan wegen. Daarnaast ben je onderdeel van het servicemanagement team van de ICT-afdeling en zorg je voor een goede samenwerking met de andere servicemanagers.
Je hebt een afgeronde relevante HBO of WO opleiding zoals bijv. ICT, Medische Informatiekunde of Gezondheidszorg Technologie en minimaal drie jaar ervaring in een vergelijkbare functie. Je bent communicatief zeer vaardig in woord en geschrift. Ervaring in de zorg is een grote pré. Je bent resultaatgericht, omgevingsbewust en stressbestendig. Een klantgerichte houding is essentieel in deze functie.
Enthousiast?
"Deze vacature wordt exclusief verzorgd door Astorium Werving. Klik op deze link voor meer informatie en om te solliciteren: https://www.astorium.nl/vacature-5595. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld."