Servicemanager woonzorgtechnologie

Omschrijving

Domotica en communicatie worden steeds belangrijker in de zorg. Om de juiste ondersteuning naar zowel cliënten, medewerkers en leveranciers te bieden zijn we op zoek naar een enthousiaste servicemanager. Je rol is een intermediair zijn tussen ICT, zorg en leveranciers. Een zelfstandige functie waarbij je in grote mate je eigen koers kunt varen en bij kunt dragen aan een modern IT beleid.

 

Wat ga je doen?

 

Je bent het centrale aanspreekpunt voor vragen en advies op het gebied van telefonie en verpleegoproepsystemen en daaraan te koppelen sensoren.  Je maakt de vertaalslag tussen de wensen in de zorg en techniek en bouwt continu aan het optimaliseren en verhogen van de kwaliteit van het gebruik van zorgdomotica en telefonietoepassingen in het zorgproces.

 

Je bent eindverantwoordelijk voor de juiste werking, inrichting, training, onderhoud en procedures rondom zorgdomotica- en telefoniesystemen en hebt periodiek overleg met leveranciers m.b.t. geleverde dienstverlening en SLA afspraken. Tevens overleg je regelmatig met locatiemanagement en facilitair management over de stand van zaken en ontwikkelingen op het gebied van zorgdomotica en telefonie.

 

Je stelt een jaarbegroting op en maakt projectvoorstellen en participeert in het lopende verbetertraject voor zorgdomotica. Je bewaakt de overdracht van afgeronde projecten naar beheer.

De servicemanager geeft daarnaast functioneel leiding aan vier medewerkers zorgdomotica & telefonie;  coördineren werkzaamheden, bepalen van prioriteiten en toezien op de kwaliteit van het werk. Je verzorgt wekelijks het teamoverleg en voert individuele gesprekken om de medewerkers te coachen in hun ontwikkeling.

 

Waar ga je werken?

In een ambitieus en gezellig ICT-team. We zijn gevestigd in het hart van Amsterdam, vlak naast Centraal Station.

De meeste collega’s reizen dan ook met het Openbaar Vervoer. Natuurlijk ben je ook veel op pad of aan het werk bij één van onze vele zorglocaties.  

Vereisten

Wie ben jij  

We zijn op zoek naar een servicemanager die kan omgaan met diverse belangen binnen de organisatie en deze functie verder uitbouwt tot een belangrijke positie binnen de ondersteuning van ICT. Verder ben je:

  • HBO gediplomeerd. Bij voorkeur in een relevante richting zoals Mens en Techniek of Gezondheidszorg Technologie. Heb je een andere zorggerelateerde HBO studie gedaan en veel kennis en affiniteit met woonzorgtechnologie, dan ben je ook zeer welkom om te solliciteren.
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie. Ervaring in de zorg is een grote pré.
  • Je bent communicatief zeer vaardig in woord en geschrift. En kan op diverse niveaus contacten leggen.
  • Je bent oplossingsgericht en omgevingsbewust. Een klantgerichte houding is essentieel in deze functie.
  • En natuurlijk heb je up-to date kennis van telefonie-, zorgdomoticatiesystemen (zoals
    verpleegoproep-, uitluister-, camera- en locatiebepalingssystemen).
  • Een coach en teamplayer om het beheerteam op een hoger niveau te krijgen.

 

Arbeidsvoorwaarden
Wij bieden je een aanstelling voor een jaar. Je werkt 32-36 uur per week. Het salaris en inschaling zijn conform CAO en functieniveau. (CAO VVT FWG 60. Min. € 3305 en max. € 4.407 bruto per maand bij een full time dienstverband). Cordaan kent prima secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een pensioenregeling, een eindejaarsuitkering, scholingsmogelijkheden, een reiskostenvergoeding en een fietsenplan.

 

Informatie & solliciteren
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jeroen Vos, manager ICT middels 020-435 6300 ( algemene nummer) of jeroenvos@cordaan.nl. Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct online. Graag ontvangen wij bij je CV een brief met je motivatie.

 

Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang op externe kandidaten. Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld!