Omschrijving

Domotica en communicatie worden steeds belangrijker in de zorg. Om de juiste ondersteuning te bieden naar zowel cliënten, medewerkers en leveranciers zijn wij per direct op zoek naar een enthousiaste servicemanager voor 32-36 uur per week. Herken jij jezelf hier in? Lees dan snel verder!

Wat ga je doen?

  • Je rol is een intermediair zijn tussen ICT, zorg en leveranciers. Een zelfstandige functie waarbij je in grote mate je eigen koers kunt varen en bij kunt dragen aan een modern IT beleid;
  • Je bent het centrale aanspreekpunt voor vragen en advies op het gebied van telefonie en verpleegoproepsystemen en daaraan te koppelen sensoren. Je maakt de vertaalslag tussen de wensen in de zorg en techniek en bouwt continu aan het optimaliseren en verhogen van de kwaliteit van het gebruik van zorgdomotica en telefonietoepassingen in het zorgproces;
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de juiste werking, inrichting, training, onderhoud en procedures rondom zorgdomotica- en telefoniesystemen en hebt periodiek overleg met leveranciers m.b.t. geleverde dienstverlening en SLA afspraken; 
  • De servicemanager geeft functioneel leiding aan vijf medewerkers zorgdomotica & telefonie; coördineert werkzaamheden, bepaalt prioriteiten en ziet toe op de kwaliteit van het werk. Je verzorgt wekelijks het teamoverleg en voert individuele gesprekken om de medewerkers te coachen in hun ontwikkeling.
  • Tevens overleg je regelmatig met locatiemanagement en facilitair management over de stand van zaken en ontwikkelingen op het gebied van zorgdomotica en telefonie;
  • Je stelt een jaarbegroting op en maakt projectvoorstellen en participeert in het lopende verbetertraject voor zorgdomotica. Je bewaakt de overdracht van afgeronde projecten naar beheer.

Wat krijg je van ons?

We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam en omgeving te zijn. Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract (32-36 uur per week) met uitzicht op verlenging;
  • Salaris conform CAO VVT, FWG 60 (min€3305,- en max €4886,- o.b.v. 36 uur);
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
  • Gedeeltelijke reiskostenvergoeding;
  • Cordaan faciliteert thuiswerken;
  • Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing.

Vereisten

Wie ben jij?

We zijn op zoek naar een servicemanager die kan omgaan met diverse belangen binnen de organisatie en deze functie verder uitbouwt tot een belangrijke positie binnen de ondersteuning van ICT. Verder ben je:

  • HBO gediplomeerd. Bij voorkeur in een relevante richting zoals Mens en Techniek of Gezondheidszorg Technologie. Heb je een andere zorggerelateerde HBO studie gedaan en veel kennis en affiniteit met woonzorgtechnologie? ook dan ben je ook zeer welkom om te solliciteren;
  • Minimaal drie jaar werkervaring in een vergelijkbare functie. Ervaring in de zorg is een grote pré. Ervaring in het leiden van een team is een must;
  • Je bent communicatief zeer vaardig in woord en geschrift. En kan op diverse niveaus contacten leggen;
  • Je bent oplossingsgericht en omgevingsbewust. Een klantgerichte houding is essentieel in deze functie;
  • En natuurlijk heb je up-to date kennis van telefonie-, zorgdomoticatiesystemen (zoals verpleegoproep-, uitluister-, camera- en locatiebepalingssystemen);
  • Een coach en teamplayer om het beheerteam op een hoger niveau te krijgen en mee te nemen met de veranderingen van de organisatie.


Waar ga je werken?
In een ambitieus en gezellig ICT-team. We zijn gevestigd in het hart van Amsterdam, het Havengebouw, vlak naast Centraal Station.
De meeste collega’s reizen dan ook met het Openbaar Vervoer. Natuurlijk ben je ook veel op pad of aan het werk bij één van onze vele zorglocaties.

Enthousiast?
En Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer dan direct online. Graag ontvangen wij bij je CV een brief met je motivatie. Je ontvangt altijd een bevestiging van je sollicitatie. Deze niet ontvangen? check even je ongewenste postvak of je spam.
Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Jeroen Vos, manager ICT middels 020-435 6300 ( algemene nummer) of jeroenvos@cordaan.nl.  Solliciteren kan tot vrijdag 10 december.


Sollicitatievoorwaarden

  • Wanneer je een sollicitatie indient via deze website, ga je akkoord met de door Cordaan opgestelde privacyverklaring.
  • Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) en het afnemen van een referentie bij de huidige of vorige werkgever zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure. Ook het afnemen van een persoonlijkheidstest of assessment kan deel uitmaken van de sollicitatieprocedure.
  • Cordaan vindt het belangrijk dat de samenstelling van het personeelsbestand op alle niveaus van de organisatie een afspiegeling is van de samenleving van Amsterdam en omgeving. Cordaan maakt geen onderscheid op grond van geslacht, culturele achtergrond, geloofsovertuiging, relationele voorkeur, leeftijd of politieke of maatschappelijke overtuiging.
  • Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid.
  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature