Omschrijving

Ben jij onze nieuwe Teamleider Cliënten Servicebureau (CSB)? Het CSB is de spil in het web als het gaat om cliëntenstromen, het optimaal benutten van de beschikbare capaciteit en opereert creatief en inventief in het Amsterdamse landschap. Per direct zijn wij op zoek naar een Teamleider (32 uur per week) voor het domein Wonen met Zorg Ouderen (ouderenzorg) van Cordaan.

Het CSB ouderenzorg is verantwoordelijk voor het realiseren van een optimale in-, door- en uitstroom van cliënten van- en naar de locaties en wijkteams van Cordaan. Er wordt hard gewerkt aan een optimale samenwerking in de keten t.b.v. de kwetsbare ouderen in onze regio. Het CSB heeft een signalerende, informerende en adviserende functie t.b.v. de Raad van bestuur, directies en management. Kortom een uitdagende en interessante functie!

Wat krijg je van ons?

We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam en omgeving te zijn. Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract (32 uur per week) met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris conform CAO VVT, FWG 60 min. €3.292,- en max. €4.886,- bruto (o.b.v. 36 uur p.w.)
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
  • Gedeeltelijke reiskostenvergoeding;
  • Cordaan faciliteert thuiswerken maar de functie is gericht op aanwezigheid in het Havengebouw;
  • Persoonlijke ontwikkeling door gerichte trainingen, cursussen en scholing.


Wie ben jij?

Voor deze functie zijn we op zoek naar iemand met inhoudelijk kennis van de doelgroep en die beschikt over de basiscompetenties van een manager aangevuld met een uitstekend ontwikkelde organisatiesensitiviteit, samenwerkingsbereidheid en conceptueel vermogen.

  • Je beschikt over een relevante HBO opleiding, aangevuld met een management opleiding is een pré;
  • Je bent in het bezit van ruime kennis van zorg(bemiddeling) of transferzorg en ervaring binnen het vakgebied;
  • Kennis van de gezondheidszorg, organisatieprocessen en relevante wet- en regelgeving is vereist, net zoals kennis van en inzicht in de voor de functie relevante geautomatiseerde systemen;
  • Houdt ontwikkelingen binnen de organisatie, de regio en het vakgebied bij en beoordeelt deze op mogelijkheden en consequenties voor het CSB;
  • Je bent ambitieus, zelfstandig, creatief en neemt initiatief tot het oplossen van gevarieerde problemen;
  • Je bezit sterke sociale vaardigheden als inlevingsvermogen, coachen, stimuleren, motiveren en overtuigingskracht. Al deze eigenschappen zijn nodig bij de gevarieerde in- en externe contacten en overleggen voor de afdeling.
  • Je analytisch vermogen en mondelingen en schriftelijke vaardigheden zijn uitstekend. Deze zet je in bij het mede optimaliseren van werkprocessen binnen en buiten Cordaan, beleidsvoorstellen, procedures en het opstellen en duiden van rapportages.
  • Je bent representatief, geduldig en bezit een flinke portie doorzettingsvermogen.

Vereisten

Waar ga je werken?
Het kantoor van het Cliënten Service Bureau is gevestigd in het Havengebouw aan de Ruyterkade in Amsterdam, het servicekantoor van Cordaan. Je komt te werken in een enthousiast, divers gedreven team.


Wat ga je doen?
Als teamleider ben je verantwoordelijk voor de kwaliteit van de dienstverlening en het personeelsbeleid van het CSB. Je geeft leiding, coacht en faciliteert de medewerkers en bent verantwoordelijk voor een veilige en inspirerende werkomgeving. Je bent aanspreekpunt van je team en faciliteert hen zodat zij het beste uit zichzelf kunnen halen. Je biedt ruimte waar dat kan maar durft besluiten te nemen waar dat nodig is. Je haalt plezier uit het continue verbeteren van de werkprocessen en bent data gedreven.

Je bent het gezicht van het CSB en werkt nauw samen met de zorgmanagers van Cordaan. Daarnaast vertegenwoordig je Cordaan en de visie in de regio waar Cordaan werkzaam is. Je legt en onderhoudt contact met de ketenpartners. Je legt formeel verantwoording af aan de manager van het Cliënten Servicebureau en levert een constructieve bijdrage aan de beleidsontwikkeling binnen het CSB en projecten die voortvloeien uit onze intensieve samenwerking in de regio.


Enthousiast?
Herken je jezelf in dit profiel, solliciteer dan direct online! Graag ontvangen wij je cv en motivatie. Controleer altijd na het indienen van je sollicitatie of je een bevestiging in je (spam)mailbox ontvangen hebt. Voor inhoudelijke vragen kun je terecht bij Manja de Jonge (manager CSB) via mdejonge@cordaan.nl. Voor vragen over het sollicitatieproces bel/app Esther Elfering (recruiter) via 06-11714526.

Reageren kan tot 22 oktober a.s.


Sollicitatieproces

Sollicitatieprocedure Het opvragen van een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) en het afnemen van een referentie zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure. De sollicitatieprocedure bestaat uit tenminste twee gespreksrondes. De eerste gesprekken zullen plaats vinden in het Havengebouw op 27 en 28 oktober a.s.

Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature