Teamleider Ouderenzorg- locatie de Banne - Psychogeriatrie en Somatiek

Omschrijving

Door de kleinschaligheid van de Banne is er meer tijd om persoonlijk contact te maken met bewoners, maar ook met medewerkers. Als teammanager zorg je dat jouw medewerkers tot bloei komen, zodat zij de zorg en aandacht kunnen bieden die de bewoners verdienen.  

  

Wat krijg je van ons?   

  • Een parttime contract voo28-32 uur met uitzicht op een vast contract.  

  • Reiskostenvergoeding, een fietsenplan en een overdekte parkeerplek. 

  • Een laptop en smartphone van de zaak.  

  • Uitstekende pensioenregeling.  

  • Eindejaarsuitkering 7,4% van het bruto jaarinkomen.  

  • Salaris conform CAO VVT, in FWG 55 (2533,- tot 4021,- bruto o.b.v. 36 uur p.w.).  

Vereisten

Wie ben jij?  

  • Je bent in bezit van een verpleegkundige niveau 4 diploma, het liefst niveau 5.  

  • Je hebt minimaal een afgeronde hbo-managementopleiding.  

  • Je hebt ten minste 3 jaar als manager in de zorg gewerkt 

  • Met jouw gevoel voor humor geef jij op een positieve manier leiderschap. 

  • Netwerken is écht jouw ding: jij legt gemakkelijk connecties met de buurt en andere externe partners en bent creatief in het opzetten en uitvoeren van extern gerichte projecten. 

  • Ook van cijfers word jij vrolijk: hieruit trek je conclusies en baseer je acties ter verbetering van het beleid.  

 

Wat ga je doen?  

Als teammanager ben je eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van de zorg die geleverd wordt aan 24 ouderen met lichamelijke en psychogeriatrische klachten, maar ook voor de financiële gezondheid van De Banne. Hiertoe voer je onder andere de volgende taken uit:  

  • Met je leiderschapsstijl inspireer je je werknemers en creëer je een sfeer waarin ontwikkelen, continue verbetering en samenwerking de basis is waaruit gewerkt wordt 

  • Op deze manier zorg jij dat je medewerkers kwalitatief goede zorg geven aan hun cliënten 

  • Je stimuleert medewerkers door hen te raadplegen bij belangrijke beslissingen.  

  • Je betrekt vrijwilligers, mantelzorgers en familie bij het leven van cliënten 

  • Jlegt maandelijks verantwoording af bij de locatiemanager over (de cijfers m.b.t.) werving, medewerkerstevredenheid, verloop, financiën, etc. 

  • Je bent een zichtbare leider; je bent dagelijks aanwezig op de werkvloer. 

 

Enthousiast?  

Herken jij jezelf in dit profiel? Solliciteer direct online. Dit kan tot dinsdag 12 maart. Dan vindt ook de selectie plaats. Vragen over de inhoud van deze functie? Neem dan contact op met Hans Ketel (waarnemend locatiemanager) via 06 277 446 42. Neem voor vragen over het sollicitatieproces contact op met Emma IJdo (Recruiter) via 06 187 340 21.  

 

Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.