Omschrijving

Ben jij positief kritisch ingesteld? Kan jij een onafhankelijke positie innemen? Wil jij graag een bijdrage leveren aan bevorderen van verbinding en kwaliteit? Dan is de vacature voor Teammanager Unit Klachtenopvang (24uur p.w.), per 1 november 2022, vast iets voor jou! Wij gaan graag met jou in gesprek!


Wat krijg je van ons?
We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam te zijn en waarbij veel aandacht is voor persoonlijke bloei. Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract (24uur p.w) met uitzicht op vast dienstverband;
  • Salaris conform CAO VVT schaal FWG 55 (min. €2.937,- en max. €4426,- o.b.v 36uur);
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
  • Reiskostenvergoeding conform CAO VVT.

Wat ga je doen?
Als Teammanager Unit Klachtenopvang draag je zorg voor een uniforme wijze waarop klachten van cliënten en verwanten binnen Cordaan worden opgevangen, bemiddeld en behandeld. Je hebt een coördinerende, adviserende en ondersteunende taak richting de Klachtenfunctionarissen (4) binnen Cordaan, je bent verantwoordelijk voor de periodieke overleggen met hen. Daarnaast voer je de volgende taken uit:

  • Je verzorgt management informatie en je monitort inhoudelijk de klachten;
  • Je bent verantwoordelijk voor de interne en externe verantwoording (kwartaal-, en jaarrapportage) op basis van door de klachtenfunctionarissen aan te leveren informatie;
  • Je schrijft en stelt interne regelingen/ beleid op t.a.v. de klachtprocedure en -behandeling;
  • Beheer en coördinatie budgetbeheer Unit Klachtopvang;
  • Coördineren en bewaken van het personeelsbeleid
  • Je houdt wijzigingen binnen het vakgebied, de wet- en regelgeving, landelijke ontwikkelingen in de zorg en jurisprudentie bij.

Je hebt contact met de Klachtenfunctionarissen, de secretaris van Raad van Bestuur, directeur K&I (Kwaliteit & Innovatie), Communicatie, directeuren van de domeinen, cliënten en verwanten. Tevens treed je op als centrale contactpersoon en coördinator voor de externe behandeling van klachten door de Geschillencommissie en de KCOZ. Je verzorgt de communicatie met externe partijen op dit gebied en samenwerkingspartners.

Vereisten

Wie ben jij?
Ben jij zelfstandig, onafhankelijk en noemen mensen jou integer en betrouwbaar? Dan ben jij wellicht de persoon die wij zoeken! Voor deze functie is het ook van belang dat je iemand bent die gericht is op verbinding en samenwerking en heb je een van nature sensitief gevoel voor verhoudingen. Verder breng jij mee voor deze functie:

  • Een afgeronde hbo opleiding (social work, SPH, toegepaste psychologie), aangevuld met relevante trainingen en scholingen;
  • Minimaal drie jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie in een grote organisatie en bij voorkeur in de zorg;
  • Aantoonbare relevante werkervaring in soortgelijke functie bij voorkeur in een grote zorgorganisatie;
  • Kennis van de algemene wet- en regelgeving op het gebied van klachtenregeling, klachtenprocedures e.d., kennis van verschillende cliëntengroepen en van actuele (landelijke) ontwikkelingen en wijzigingen binnen het vakgebied en in de zorg;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden, vaardigheden op het gebied van coachen, ondersteunen en adviseren, plannen en organiseren, integriteit en zelfstandigheid;
  • Je acteert proactief op ontwikkelingen in het vakgebied en je neemt zelfstandig initiatieven. Je houdt goed het overzicht en bewaakt het proces. Daarnaast ben je integer en vertrouwenwekkend.

Waar ga je werken?
De standplaats van deze functie is het hoofdkantoor van Cordaan (‘t Havengebouw, Amsterdam). Jouw werkplek is goed te bereiken met het openbaar vervoer. Het gebouw ligt op loopafstand vanaf station Amsterdam Centraal. Bij Cordaan werken wij hybride.

Enthousiast? 
Herken je jezelf in dit profiel, solliciteer dan direct online! Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak. Graag ontvangen wij voor 07 oktober 2022 je sollicitatie.

Het sollicitatieproces bestaat uit twee gespreksrondes. De eerste gesprekken zullen plaats vinden in de week van 19 september. Voor verdere inhoudelijke informatie kan je contact opnemen met Marleen Bijlsma (Teammanager Unit Klachtopvang) via 06-39188830 of via mabijlsma@cordaan.nl. Sollicitatievoorwaarden

Sollicitatievoorwaarden

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed d7605c81b26861a6697ff4f1a1138498b26d6dc93675c4b8307f1ce9f998a819Meld aan met Indeed

deel deze vacature