Verpleegkundige - locatie Saskia van Uijlenburgkade - PG

Omschrijving

Op de Saskia staan ontwikkelingsmogelijkheden en deskundigheid centraal. Je ontwikkelt je volgens je eigen wensen. Nu ben je verpleegkundige, maar over een jaar vervul je misschien een meer coachende rol? En daarna? Dat bepaal je zelf. Je kunt alle kanten op!

 

 

Wat krijg je van ons?

We bieden je een uitdagende positie, waarbij je je inzet voor de zorg en het welzijn van ouderen die korte of lange tijd zorg of ondersteuning nodig hebben. Daarnaast bieden wij: 

  • Een jaarcontract (24-32 uur) met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Salaris conform CAO VVT in FWG 45 min. €2.338 en max. €3.153,- bruto p.m. o.b.v. 36 uur p.w.
  • Uitstekende pensioenregeling.
  • Eindejaarsuitkering van 7,4% van het bruto jaarsalaris.
  • Reiskostenvergoeding en fietsenplan. 

 

Waar ga je werken?

De Saskia van Uijlenburgkade biedt kleinschalige zorg voor ouderen met dementie. Deze locatie heeft in totaal 24 eenpersoons kamers verdeeld over 4 woongroepen. De kleinschalig wonen vorm betekent dat je veel persoonlijke zorg en aandacht aan jouw bewoners kunt geven. Samen met je collega's ben je verantwoordelijk voor de geleverde zorg aan de cliënten. 

Vereisten

Wie ben jij?

  • Je bent een BIG-geregistreerd verpleegkundige niveau 4.
  • Je hebt ervaring met de PG-doelgroep.
  • Je hebt sterke coachende vaardigheden.
  • Je kunt je uitstekend inleven en ook je eigen grenzen goed aangeven.
  • Je hebt een positieve instelling en denkt in mogelijkheden.
  • Je bent goed in het opbouwen van banden met jouw bewoners en wordt hier zelf ook blij van. 

 

Wat ga je doen?

Jij vervult de rol van persoonlijk begeleider (PB) in Op de Saskia van Uijlenburgkade. Dit is een verpleegkundige rol waarin je de werkzaamheden rond het zorgproces coördineert. Jouw streven is dat bewoners hier op een prettige en zelfstandige manier verblijven. Dit doe je onder andere door: 

  • veranderingen in de gezondheid jouw bewoners op tijd op te merken en hierop adequaat te reageren.
  • hiervan verslag te leggen in het elektronisch cliëntendossier.
  • een herkenbaar gezicht en aanspreekpunt te zijn voor jouw bewoners, naasten en alle betrokken disciplines. Je betrekt familieleden en anderen bij het leven van bewoners. 
  • oplossingsgericht mee te denken over het verbeteren van het beleid binnen jouw locatie.  
  • een voorbeeld te zijn voor jouw team en medewerkers te coachen op de kwaliteit van hun werkzaamheden.

 

Enthousiast?

Graag ontvangen wij een CV en motivatie. Vragen over de sollicitatieprocedure? Bel of app naar Emma IJdo (recruiter) via 06 187 340 21. Voor inhoudelijke vragen kan je terecht bij Sherill Boyd (teammanager) via 06 12 772 454.

 

Interne kandidaten hebben voorrang bij gelijke geschiktheid. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.