Omschrijving
Ben jij een technische alleskunner met hart voor mensen? Lijkt het je mooi om bij te dragen aan een fijne woonomgeving voor Amsterdammers die zelfstandig wonen met begeleiding? Dan ben jij misschien wel de huismeester die wij zoeken!
Wat krijg je van ons?
We bieden je een leuke baan, fijne collega´s, binnen een kleurrijke organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam te zijn. Voor deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden conform cao VVT.
-
Contract: jaarcontract voor 32 – 36 uur per week, met uitzicht op een vast contract;
-
Salaris: FWG 40: min. € 2.881 – en max. € 3.733,- o.b.v. 36 uur per week
-
Extra’s: Eindejaarsuitkering (8,33%), vakantiegeld (8%),
-
Een auto, telefoon en iPad of laptop van de zaak voor tijdens je werk
-
Reiskostenvergoeding á € 0,17 per km en een fietsplan
-
Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
-
Ontwikkelmogelijkheden: Volop mogelijkheden om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.
-
Collega aandragen? Ontvang in totaal een aanbrengbonus van € 500,- netto.
Wat ga je doen?
Als huismeester hou je je bezig met het plannen, verrichten van en toezien op facilitaire (controle) werkzaamheden binnen (woon)locatie(s), met als doel een gastvrije, veilige en prettige omgeving voor cliënten, bezoekers en medewerkers. Je signaleert storingen of gebreken aan technische installaties, gebouwen en inventaris en bent aanspreekpunt voor cliënten en medewerkers op het gebied van onderhoud en reparatie hiervan. Je ontvangt en begeleidt externe partijen zoals woningcorporaties, installatie – en technische bedrijven bij het uitvoeren van (technische) werkzaamheden. Tevens zorg je voor de administratieve verwerking van relevante gegevens in verband met de planning en uitvoering van onderhoud en controles.
De werktijden zijn maandag tot en met vrijdag tussen 7:30 en 17:00, geen avond of weekenddiensten.
In deze functie maak je deel uit van onze Serviceorganisatie: een omgeving waar we dagelijks klaarstaan voor cliënten, bewoners, bezoekers en collega’s. Onze manier van werken wordt bepaald door vier leidende principes:
-
Servicegerichtheid – Je toont oprechte interesse, speelt in op behoeften en zorgt voor een warme, gastvrije ervaring die verwachtingen overtreft.
-
Praktisch handelen – Je pakt vraagstukken doortastend aan, neemt initiatief en maakt het verschil met concrete, direct toepasbare oplossingen.
-
Samenwerken – Je zoekt verbinding, benut elkaars kwaliteiten en draagt bij aan een cultuur van vertrouwen en gezamenlijk resultaat.
-
Leervermogen – Je blijft nieuwsgierig, leert van feedback en ervaringen en helpt ook anderen groeien door kennis te delen.
Kortom: binnen onze Serviceorganisatie werk je niet alleen aan de beste dienstverlening, maar ook aan je eigen ontwikkeling en aan een sterke samenwerking met collega’s.
Vereisten
Wie ben jij?
Als huismeester heb je een relevant mbo-diploma en ervaring met technisch onderhoud. Kleine klussen en technische verstoringen kun je zelfstandig op te lossen. Je bent vindingrijk en flexibel, met de wil om problemen op te lossen zodat alle betrokkenen tevreden zijn. Je werkt daarbij nauwkeurig, bent stipt en hebt oog voor details.
En verder:
-
Je hebt een VCA-certificaat of bent bereid deze te halen;
-
Certificaat NEN 3140 of bent bereid deze te halen
-
Je kan goed werken met MS-office en bij voorkeur ben je bekend met Axxerion;
-
Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal. Zowel mondeling als schriftelijk;
-
Je hebt een klantgerichte en dienstverlenende instelling;
-
Je kan goed samenwerken en steekt graag je handen uit de mouwen.
-
Tenslotte heb je affiniteit met mensen met een verstandelijke of geestelijke beperking.
Enthousiast?
Ben jij die huismeester met een sociaal hart die wij zoeken? Reageer dan direct. We kijken ernaar uit om je te ontmoeten! Reageren kan tot en met 19 oktober. De eerste gesprekken vinden plaats in de week van 20 oktober.
Na je sollicitatie ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Niet gekregen? Check even je ongewenste postvak.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met:
-
Rosanne Bonthuis (Recruiter): rbonthuis@cordaan.nl of 06-28182388.
-
Paul Scholten (Teamleider Huismeesters): pascholten@cordaan.nl of 06-2474 6471.
Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf
Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang op externe kandidaten.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld
Kleurrijk en betekenisvol met elkaar
Cordaan vindt een inclusief werving- en selectiebeleid belangrijk. We omarmen de eigenheid van collega’s en stimuleren ontwikkeling van talenten. We willen dat cliënten en collega’s zichzelf herkennen in onze organisatie. Dit vraagt om een goede representatie van medewerkers en leidinggevenden met verschillende achtergronden. Cordaan streeft ernaar om meer mensen uit groepen die nog ondervertegenwoordigd zijn, aan te nemen en te behouden.