Omschrijving

Bij Cordaan zijn wij op zoek naar een backoffice medewerker (32-36 uur p.w.). Ben jij servicegericht, sociaal, technisch en heb jij een hart voor de zorg? Lees dan snel verder!

Wat krijg je van ons? 

We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam en omgeving te zijn.

Daarnaast bieden wij je:

  • Een jaarcontract (32-36 uur per week) met mogelijk uitzicht op verlenging;
  • Salaris conform CAO VVT, FWG 45; min. € 2.858,00 en max. € 3.848,00 bruto o.b.v. 36 uur per week;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag van 8% per jaar;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform CAO;
  • Een fietsplan en fietsreparatievergoeding.

Bij Cordaan vinden we het belangrijk dat jij jezelf kan zijn en je verder kan ontwikkelen. Bijvoorbeeld door gerichte trainingen, cursussen en scholing via onder andere Good Habitz. En heb je het heel erg naar je zin bij ons? Voor het aandragen van een nieuwe collega ontvang je een bonus van €250,00 netto.

Wat ga je doen?
Als backoffice medewerker voor het team Dagelijks en Correctief Onderhoud (DCO) ben je verantwoordelijk voor het in behandeling nemen van meldingen om deze volgens afspraak af te wikkelen. We zetten onderhoudsmeldingen door naar externe leveranciers en verhuurders die niet door huismeesters zelf opgelost kunnen worden.
Hierin houd je door middel van onder andere ons FMIS (facilitair meld- en informatiesysteem) Axxerion zowel de klant als leveranciers op de hoogte over de voortgang. De coördinatie en administratieve taken hiervan behoren tot de basis van je werkzaamheden.

Waar ga je werken?
De nieuwe serviceorganisatie bij Cordaan ondersteunt de cliënten en collega’s in de zorg. Wij zijn als Cordaan verantwoordelijk voor het integrale servicemanagement van de locaties en doen dat in verschillende teams waaronder de back- en frontoffice. De ondersteunende diensten van Cordaan zijn gevestigd in het Havengebouw, vlakbij het Centraal Station Amsterdam. Na een inwerkperiode kan hybride gewerkt worden, waarbij je minimaal 2 dagen per week aanwezig bent op kantoor.

Vereisten

Wie ben jij?
Als backoffice medewerker werk je secuur, ben je communicatief sterk en heb je een flexibele werkhouding. Daarnaast:

  • Beschik je over mbo werk- en denkniveau (technisch of facilitair);
  • Beschik je over relevante technische of facilitaire werkervaring;
  • Heb je affiniteit met wet- en regelgeving op technisch gebied;
  • Heb je kennis & ervaring met relevante FMIS-systemen;
  • Werk je procesmatig en kun je snel schakelen;
  • Heb je een proactieve en servicegerichte houding.

Enthousiast? 
Ben jij de backoffice medewerker die wij zoeken? Solliciteer direct online! Solliciteren is mogelijk tot woensdag 8 mei 2024.


De sollicitatiegesprekken vinden plaats op maandag 13 mei, woensdag 15 mei of vrijdag 17 mei. Graag voorkeur dag en eventueel tijd aangeven in motivatiebrief.


Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestiging per mail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check voor de zekerheid nog even je ongewenste postvak.


Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Willemien Laméris via wlameris@cordaan.nl of via 06-58005988. Voor vragen over het sollicitatieproces bel of app naar Marloes Alteveer (recruiter) via 06-48430289 of malteveer@cordaan.nl.

Sollicitatievoorwaarden



reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed Solliciteer nu via Indeed

deel deze vacature