Omschrijving
Ben jij technisch onderlegd en op zoek naar een administratieve rol waarin je een cruciale bijdrage levert aan het goed functioneren van onze zorgorganisatie? Cordaan zoekt een backoffice medewerker voor ons team Dagelijks en Correctief Onderhoud (DCO). In deze rol ben je verantwoordelijk voor het efficiënt en effectief afhandelen van meldingen zoals lekkages, stroomstoringen en andere facilitaire zaken, allemaal vanuit ons kantoor. Een mooie uitdaging voor jou!
Wat bieden wij?
We bieden je een uitdagende positie/leuke baan binnen een kleurrijke organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam te zijn. Voor deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden conform cao VVT.
-
Contract: jaarcontract voor 32 tot 36 uur per week met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren;
-
Salaris: FWG 45: min. €2.881,- en max. €4.102,- bruto o.b.v. 36 uur per week;
-
Extra’s: Eindejaarsuitkering (8,33%), vakantiegeld (8%) en onregelmatigheidstoeslag;
-
Reiskosten: een vergoeding á € 0,19 per km, een fietsplan;
-
Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
-
Ontwikkelmogelijkheden: Volop mogelijkheden om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen;
-
Collega aandragen? Ontvang in totaal een aanbrengbonus van €500,- netto.
Wat ga je doen?
Onze huismeesters lossen zoveel mogelijk meldingen zelf op. Wanneer ze het niet kunnen uitvoeren, zet jij als backoffice medewerker de melding door naar een externe partij. Je controleert of alle informatie compleet is en houdt het proces in de gaten tot de klus geklaard is. Hierbij heb je contact met de leverancier en de locatie via de huismeester of de zorg om het proces zo vloeiend mogelijk te laten verlopen. Deze rol vereist niet alleen administratieve vaardigheden, maar ook technisch inzicht en probleemoplossend vermogen. Sommige meldingen zijn een ABC-tje, andere meldingen vragen afstemming, creativiteit en zal je praktisch moeten handelen.
Waar ga je werken?
Je gaat werken in het Havengebouw, vlak naast Amsterdam Centraal. Na je inwerkperiode werk je hybride, met minimaal twee dagen per week op kantoor. Daarnaast is het belangrijk dat je de locaties die je ondersteunt goed leert kennen door fysiek zichtbaar te zijn. Je werkt afwisselend van 08:00 tot 16:30 of van 08:30 tot 17:00.
Vereisten
Wie ben jij?
-
Minimaal mbo-niveau, bij voorkeur technisch of facilitair
-
Ervaring in techniek bijvoorbeeld in het vastgoed, woningcorporatie of als technisch/facilitair administratief werk
-
Kennis van technische wet- en regelgeving en ervaring met FMIS-systemen (liefst Axxerion) of snel nieuwe systemen eigen maken
-
Uitstekend Nederlands, zowel mondeling als schriftelijk
-
Procesgericht, stressbestendig en snel schakelen; elke melding zie jij als een uitdaging
-
Je bent praktisch ingesteld, probleemoplossend en goed in prioriteiten stellen
Enthousiast?
Herken jij jezelf in dit profiel en wil je het verschil maken bij Cordaan? Solliciteer dan direct online met je cv en motivatie. Je krijgt na je sollicitatie meteen een bevestiging per e-mail. Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met Suzanne de Groot-Stam via sstam@cordaan.nl of 06-28437323. Voor vragen over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met de recruiter Fleur Musch via fmusch@cordaan.nl of 06 24 62 85 94.
Solliciteren kan tot maandag 18 augustus 2025. De eerste sollicitatiegesprekken vinden plaats op donderdag 21 en vrijdag 22 augustus.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.