Ben jij geïnteresseerd in deze baan?

Omschrijving

Voor Schoonzorg – het schoonmaakbedrijf dat de zorglocaties van Cordaan ondersteunt met een veilige, schone omgeving – zijn wij op zoek naar een Business Controller.

Ben jij op zoek naar een zelfstandige rol met groeimogelijkheden in een multiculturele organisatie? Vind je het leuk om financiële processen en stuurinformatie vorm te geven én wil je vanuit je ervaring meebouwen aan een organisatie die volop in ontwikkeling is? Lees dan snel verder!

Wat krijg je van ons? 
Je krijgt een afwisselende baan binnen een informele en collegiale werkomgeving bij een organisatie die volop in beweging is. Voor deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden conform cao Schoonmaak- en Glazenwassersbedrijf.

  • Contract: Jaarcontract voor 32 – 40 uur per week, met uitzicht op een vast contract bij goed functioneren.

  • Salaris: min. €3700 en max. €5100 bruto per 4 weken (o.b.v. 40 uur per week). 

  • Extra’s: 8% vakantiegeld, 5% eindejaarsuitkering en 26 vakantiedagen (fulltime). 

  • Reiskostenvergoeding: conform cao en gratis parkeren bij de locatie. 

  • Pensioenopbouw via het Pensioenfonds voor de Schoonmaak. 

  • Ontwikkelmogelijkheden: Volop ruimte voor eigen initiatief en kansen om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.


Wat ga je doen?
 
Als Business Controller ben jij de spil tussen de operatie, back office, het administratie kantoor, het management en onze aandeelhouder. Je combineert financiële scherpzinnigheid met een hands-on mentaliteit. Je houdt toezicht op onze boekhoudprocessen, beheert cruciale administratieve stromen én levert stuurinformatie aan waarmee het management strategisch kan bijsturen.

Je speelt een sleutelrol in het beheren van onze financiële processen en het optimaliseren van de administratieve organisatie. Dit doe je in een omgeving waar betrouwbaarheid, overzicht en zorgvuldigheid essentieel zijn — en waar je écht het verschil kunt maken.

Jouw taken op een rij:  

  • Boekhoudkundig aanspreekpunt: Fungeren als eerste aanspreekpunt voor het externe administratiekantoor en toezien op correcte, tijdige en volledige verwerking van de financiële administratie.

  • Beheer activa & inventaris: Verantwoordelijk voor het beheren en monitoren van de administratie omtrent voorraad van o.a. ICT-middelen, bedrijfskleding, machines en overige bedrijfsmiddelen. Ook bewaak je de levensduur, onderhoud en afschrijving van activa.

  • Rapportages & dashboards: Opstellen van maandelijkse rapportages en KPI-dashboards voor het management, met onderbouwde adviezen en trendanalyses. Je voorziet directie en rayonleiders van de juiste stuurinformatie en adviseert hen op voortgang en resultaten.

  • Inkoop & ICT/Telefonie: Verantwoordelijk voor het beheer van onze overeenkomsten en relaties met externe leveranciers, waaronder coördinatie van de uitbestede ICT-ondersteuning en (mobiele) telefonie.

  • Ondersteuning bij budgettering & jaarrekening: Je ondersteunt bij het opstellen van de jaarlijkse begroting, tussentijdse forecasts en voorbereidingen voor de jaarrekening (i.s.m. het administratiekantoor).

Vereisten

Wie ben jij? 
Jij bent een aanpakker met een passie voor het efficiënter maken van processen. Je hebt veel affiniteit met (HR) applicaties en het optimaal gebruik daarvan. Je bent zelfstandig, maar werkt ook graag samen in een klein en hecht team. Daarnaast:

  • Heb je een afgeronde opleiding op tenminste hbo-niveau, bijvoorbeeld richting Finance, Bedrijfseconomie of vergelijkbaar

  • Minstens 5 jaar relevante werkervaring in een financiële rol, bij voorkeur in een schoonmaak of facilitaire organisatie

  • Je bent een stevige gesprekspartner voor directie en management die zich onafhankelijk durft op te stellen

  • Je werkt comfortabel met boekhoudpakketten, Excel en PowerBI

  • Je bent analytisch sterk, werkt zelfstandig en accuraat en neemt proactief het initiatief.

  • Je hebt sterke communicatieve en presentatie vaardigheden

  • Affiniteit met (inkoop)processen en IT is een pré


Waar ga je werken?
 
Je gaat aan de slag bij Schoonzorg, een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf dat onderdeel is van Cordaan. Onze collega’s zorgen dagelijks voor een schone, veilige en hygiënische omgeving op zorglocaties in Amsterdam en omgeving. Jij werkt vanuit ons kantoor in Amsterdam gelegen naast metrostation Isolatorweg en bent onderdeel van een klein, gezellig team. Je werkt nauw samen met onze administratie en het externe administratiekantoor.  
Achter de schermen zorgt onze backoffice voor een vlekkeloze ondersteuning, zodat onze schoonmakers op de zorglocaties zich kunnen focussen op hun werk. De sfeer is collegiaal, de lijnen zijn kort en jouw bijdrage maakt écht het verschil. 

Enthousiast? 
Ben jij de Business Controller die wij zoeken? Reageer dan meteen! We kijken ernaar uit om je te ontmoeten. Je kan op deze vacature reageren tot en met zondag 24 augustus. Na je sollicitatie ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Niet gekregen? Check dan even je ongewenste e-mail. 

Voor meer informatie kun je contact opnemen met: 

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Meer weten?

Neem dan contact met ons op. We vertellen je graag meer over deze vacature!

Rosanne Bonthuis avatar
T:

Sollicitatieprocedure

Misschien ook iets voor jou?