Ben jij geïnteresseerd in deze baan?

Omschrijving

Ben jij een gedreven functioneel beheerder en op zoek naar een uitdagende functie in een dynamische werkomgeving? Hou je ervan om je enerzijds bezig te houden met het operationeel houden van de bedrijfsapplicaties en anderzijds een rol te spelen in applicatie gerelateerde verandertrajecten en projecten? Dan is Cordaan op zoek naar jou! 

 
Wat krijg je van ons?  
We bieden je een uitdagende positie binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam en omgeving te zijn. Daarnaast bieden wij je: 

  • Contract: jaarcontract voor 36 per week, na een jaar met uitzicht op vast bij goed functioneren;   

  • Salaris: FWG 50: min. €3.212,- en max. €4.659,- o.b.v. 36 uur per week;  

  • Extra’s: Eindejaarsuitkering (8,33%), vakantiegeld (8%) en onregelmatigheidstoeslag;    

  • Reiskosten: een vergoeding á € 0,19 per km en een fietsplan;  

  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;    

  • Ontwikkelmogelijkheden: Volop mogelijkheden om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen via o.a. Goodhabitz;   

  • Collega aandragen? Ontvang in totaal een aanbrengbonus van € 500,- netto.   

  • Hybride werken: In deze functie mag je zowel thuis als op kantoor werken. 

 

Wat ga je doen? 
Als functioneel beheerder zorgapplicaties werk je samen in een team aan diverse applicaties die ons zorgpersoneel ondersteunen. Hierbij kun je denken aan applicatieszoals ons Elektronische Cliënten Dossier (ONS) of medicatiesysteem (Medimo). Als functioneel beheerder help je bij het vertalen van organisatievraagstukken naar effectieve oplossingen in de systemen.  

Verder:  

  • Ben je verantwoordelijk voor het beheer van je applicaties (updates, logging, documentatie, security). 

  • Biedt je ondersteuning aan eindgebruikers, deels ondersteund via ons service ticketsysteem 

  • Analyseer je ontwikkelingen in de omgeving (b.v. wetswijzigingen of beleidsaanpassingen) op gevolgen voor de applicaties en vertaalt dit naar aanpassingen in applicaties. 

  • Inventariseer en analyseer je wensen van gebruikersgroepen en/of adviseer je gebruikers over mogelijke verbeteringen van applicaties. 

  • Werk je samen met vertegenwoordigers van de klanten (coördinatoren en super users) voor ondersteuning in het dagelijks beheer van je applicaties. 

  • Voer je impact en risicoanalyses uit, voorkomend uit proces- of organisatieveranderingen en stelt wijzigingsvoorstellen voor functionaliteiten op die betrekking hebben op je verantwoordelijke applicaties. 

  • Draai je als project-lid mee in verbeterprojecten  

In de komende jaren zal er in de zorgsector steeds meer digitalisering plaats vinden. Onze ICT-afdeling ontwikkelt zich in een snel tempo om onze collega’s in de zorg volop te kunnen ondersteunen met slimme applicaties en toepassingen. 

Vereisten

Wie ben jij? 
Als functioneel beheerder ben je resultaatgericht, zelfstandig, omgevingsbewust en kun je onder externe druk het overzicht behouden. Daarnaast: 

  • Ben je in het bezit van een afgeronde relevante MBO/HBO/WO-opleiding; 

  • Heb je aantoonbare ervaring als functioneel beheerder of soortgelijke functie; 

  • Heb je bij voorkeur kennis en ervaring in de zorg; 

  • Ben je servicegericht en hebt een uitstekend gevoel voor belangen, behoeften en krachtenvelden binnen de organisatie; 

  • Kun je moeiteloos testplannen en gebruikershandleidingen maken; 

  • Heb je sociaal karakter en gaat netwerken jou makkelijk af. 

Waar ga je werken? 

We zijn een moderne en ambitieuze ICT afdeling van meer dan 60 medewerkers die state of the art software platformen inzet om mooie geïntegreerde software oplossingen te bieden die intuïtief zijn en zo veel mogelijk helpen om zorgpersoneel zich te laten richten op hun kerntaak: zorg. 
Dit is een afwisselende baan waarmee je voor onze klanten in de zorg het verschil maakt. Je krijgt bij ons veel vrijheid en veel verantwoordelijkheid. Wij werken samen in een informele en collegiale sfeer.  

Je werkplek bevindt zich op het Havengebouw, gelegen naast Amsterdam Centraal station. Daarnaast zal je naar locaties toe gaan en gedeeltelijk thuiswerken, daarin vragen wij flexibiliteit. Je gaat onderdeel uitmaken van de afdeling Digitalisering binnen ICT. Deze afdeling beheert een aantal grote applicaties, waaronder personele, plannings-, zorg- en financiële systemen ter ondersteuning van het zorgproces.  
 
Enthousiast?  
Ben jij de Functioneel Beheerder die wij zoeken? Reageer dan meteen! We kijken ernaar uit om je te ontmoeten.   
Reageren kan tot en met maandag 4 augustus. Na je sollicitatie ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Niet gekregen? Check even je ongewenste postvak.   

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:   

  • Rosanne Bonthuis (Recruiter): rbonthuis@cordaan.nl of 06-28182388.    

  • Rick Laurens (servicemanager): rlaurens@cordaan.nl  

 
Sollicitatievoorwaarden 
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf 

Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang op externe kandidaten.  
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld  

Kleurrijk en betekenisvol met elkaar  
Cordaan vindt een inclusief werving- en selectiebeleid belangrijk. We omarmen de eigenheid van collega’s en stimuleren ontwikkeling van talenten. We willen dat cliënten en collega’s zichzelf herkennen in onze organisatie. Dit vraagt om een goede representatie van medewerkers en leidinggevenden met verschillende achtergronden. Cordaan streeft ernaar om meer mensen uit groepen die nog ondervertegenwoordigd zijn, aan te nemen en te behouden.  

Meer weten?

Neem dan contact met ons op. We vertellen je graag meer over deze vacature!

Rosanne Bonthuis avatar
T:

Sollicitatieprocedure

Misschien ook iets voor jou?