Omschrijving
Ben jij een kei in plannen, regelen en overzicht houden? Passen de woorden nauwkeurig en proactief bij jou? Dan is deze afwisselende baan bij de afdelingen HR, Kwaliteit & Innovatie en Financiën van Cordaan jou op het lijf geschreven!
Wat krijg je van ons?
Wij bieden een leuke baan in een dynamische omgeving. Onze medewerkers zijn belangrijk, en daar zijn we trots op. Cordaan heeft de ambitie de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam te zijn. Bij ons draait alles om betekenisvol te zijn met elkaar. Voor deze functie zijn de arbeidsvoorwaarden conform cao VVT.
-
Contract: jaarcontract voor 32 – 36 uur per week, met uitzicht op een vaste aanstelling bij goed functioneren;
-
Salaris: FWG 45: min. € 3.050,- en max. € 4.102-, bruto per maand (o.b.v. 36 uur);
-
Extra’s: eindejaarsuitkering (8,33%) en vakantietoeslag (8%);
-
Reiskosten: een vergoeding à € 0,19 per km en een fietsplan;
-
Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn;
-
Ontwikkelmogelijkheden: Volop mogelijkheden om je persoonlijk en professioneel te ontwikkelen;
-
Collega aandragen? Ontvang in totaal een aanbrengbonus van € 500,- netto.
-
De werkplek: Het kantoor is gelegen naast Amsterdam Centraal en aan het IJ. Het is mogelijk om hybride te werken.
Wat ga je doen?
Je gaat werken voor de directie en het management van de afdeling HR, Kwaliteit & Innovatie (HRK&I) en de afdeling Financiën.
Als managementassistent zorg je samen met de directiesecretaris van HRK&I en Financiën en de directiesecretaresse van Financiën voor optimale ondersteuning van de directies en de managers, zodat zij zich kunnen richten op hun kerntaken.
-
Je beheert agenda’s en plant afspraken voor drie directieleden en ondersteunt op onderdelen de managementteamleden van de afdelingen HRK&I en Financiën (ca. 14 managers).
-
Je organiseert en bereidt bijeenkomsten voor en zorgt dat deze tot in de puntjes verzorgd zijn.
-
Je werkt proactief en accuraat, bereidt vergaderingen samen met de directiesecretaris voor en zorgt ervoor dat de afspraken en besluiten worden vastgelegd.
-
Samen met de directiesecretaris en directiesecretaresse zorg je voor een goede sociale verbinding tussen collega’s op beide afdelingen.
-
Je voert diverse administratieve taken uit in afstemming met de directiesecretaris of directieleden.
-
Na een inwerkperiode is er ruimte om ook andere taken naar je toe te trekken die jouw interesse hebben, zodat jij je verder kan ontwikkelen en kan groeien in het vak.
Vereisten
Wie ben jij?
Jij bent een enthousiast en energiek persoon die in oplossingen denkt. Je werkt gestructureerd, kunt goed schakelen en houdt altijd het overzicht. Pieken in de werkbelasting en werkdruk zijn voor jou bekend en daar kun je goed mee omgaan.
-
Je hebt een mbo-diploma op secretarieel gebied en beschikt minimaal over mbo+ werk- en denkniveau.
-
Je hebt minimaal 1 of 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie in een dynamische omgeving
-
Je stelt gemakkelijk prioriteiten, deelt je werk efficiënt in en blijft ook onder druk stressbestendig.
-
Je communiceert helder en spreekt en schrijft goed Nederlands.
-
Je hebt uitstekende kennis van Microsoft Office en automatiseringssystemen; Je vindt het leuk om AI-tools zoals Microsoft CoPilot en/of ChatGPT verder te onderzoeken en voor je te laten werken.
Waar ga je werken?
Je gaat aan de slag bij Cordaan, één van de grootste zorgorganisaties van Amsterdam. We bieden zorg aan ruim 20.000 mensen met ruim 6.000 collega’s vanuit 120 locaties. Jij werkt in het Havengebouw aan het IJ, naast Amsterdam Centraal – een bruisende plek die voelt als het kloppende hart van onze organisatie. Het is daarnaast ook mogelijk om thuis te werken.
Je werkt nauw samen met de directiesecretaris HRK&I en Financiën, die ook jouw hiërarchisch leidinggevende is, en de directiesecretaresse Financiën.
Enthousiast?
Is dit helemaal jouw functie en ben jij de managementassistent die we zoeken? Solliciteer dan meteen en versterk ons team! Na je sollicitatie ontvang je direct een bevestiging per e-mail. Niet gekregen? Check even je ongewenste postvak.
Deze vacature staat doorlopend open. Met geschikte kandidaten gaan wij zo snel mogelijk in gesprek. De vacature wordt gesloten zodra de positie is ingevuld.
Deze vacature is gelijktijdig intern en extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur uit naar een interne kandidaat.
Vragen? Neem contact op met:
Directiesecretaris: Melissa Ricke | 06- 19614042 | mricke@cordaan.nl (op vakantie t/m 4 augustus)
Recruiter: Rosanne Bonthuis | 06-2818 2388 | rbonthuis@cordaan.nl
Kleurrijk en betekenisvol met elkaar
Cordaan vindt een inclusief werving- en selectiebeleid belangrijk. We omarmen de eigenheid van collega’s en stimuleren ontwikkeling van talenten. We willen dat cliënten en collega’s zichzelf herkennen in onze organisatie. Dit vraagt om een goede representatie van medewerkers en leidinggevenden met verschillende achtergronden. Cordaan streeft ernaar om meer mensen uit groepen die nog ondervertegenwoordigd zijn, aan te nemen en te behouden.
Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf