Omschrijving

Ben jij een ervaren applicatiebeheerder en op zoek naar een baan in een dynamische werkomgeving met maatschappelijke relevantie? Houd je ervan om je bezig te houden met het operationeel houden van de bedrijfsapplicaties én een rol te spelen in applicatie gerelateerde verandertrajecten en projecten? Dan is Cordaan op zoek naar jou!

Wat krijg je van ons? 
We bieden je een afwisselende baan binnen een organisatie die de ambitie heeft de beste zorgverlener en zorgwerkgever van Amsterdam en omgeving te zijn. We geven je veel vrijheid en verantwoordelijkheid, en de mogelijkheid om het verschil te maken voor onze collega's in de zorg en onze cliënten. En verder bieden wij:

  • Een jaarcontract (36 uur per week) met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Salaris conform cao VVT, FWG 55: min. €3.418,00 en max. €4.906,00 bruto o.b.v. 36 uur per week;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en vakantietoeslag;
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn en reiskostenvergoeding conform cao VVT;
  • Een fietsplan en fietsreparatievergoeding;
  • De mogelijkheid om hybride te werken.

Bij Cordaan vinden we het belangrijk dat jij jezelf kan zijn en je verder kan ontwikkelen. Bijvoorbeeld door gerichte trainingen, cursussen en scholing via onder andere Good Habitz. En heb je het heel erg naar je zin bij ons? Voor het aandragen van een nieuwe collega ontvang je een bonus van €250,00 netto.


Wat ga je doen?

Als applicatiebeheerder beheer je samen met een team diverse applicaties die ons zorgpersoneel (>6500 medewerkers) ondersteunen. Onze ICT-afdeling bestaat uit 40 medewerkers, en is modern en ambitieus. We gebruiken state of the art softwareplatforms om geïntegreerde softwareoplossingen te bieden die intuïtief zijn, zodat ons zorgpersoneel zich kan richten op haar kerntaak, zorg verlenen. Koppelingen, RPA, IAM (ABAC), low/no code platformen, etc. helpen ons daarbij en vereisen professioneel applicatiebeheer. Naast het beheer van de applicaties houd je je bezig met het vertalen van organisatievraagstukken naar de applicatie-technische en functionele mogelijkheden. En verder:

  • Bewaak je de voortgang van de werkafspraken, breng je oplossingen aan ter verbetering en ben je het aanspreekpunt voor deze processen;
  • Draai je mee in projecten;
  • Bied je ondersteuning aan eindgebruikers, deels ondersteund via ons service ticketsysteem.

In de komende jaren zal er in de zorgsector steeds meer digitalisering plaatsvinden. Onze ICT afdeling ontwikkelt zich in een snel tempo om onze collega’s in de zorg volop te kunnen ondersteunen met slimme applicaties en toepassingen.

Vereisten

Wie ben jij?
Als applicatiebeheerder ben je resultaatgericht, zelfstandig, omgevingsbewust en kun je onder externe druk het overzicht behouden. Daarnaast:

  • Ben je in het bezit van een afgeronde relevante mbo/hbo/wo-opleiding;
  • Heb je aantoonbare ervaring als applicatiebeheerder of soortgelijke functie;
  • Ben je bekend met ITIL processen en beschik je over ruime kennis van het gebruik en beheer van software applicaties;
  • Heb je ruime kennis en ervaring van de Microsoft software suite;
  • Ben je klantgericht en heb je een uitstekend gevoel voor belangen, behoeften en krachtenvelden binnen de organisatie;
  • Ga je mee met innovaties en lever je daar graag een belangrijke bijdrage aan.

Waar ga je werken?
Je gaat onderdeel uitmaken van de afdeling ICT functioneel applicatiebeheer. Deze afdeling beheert een aantal grote applicaties, waaronder personele, plannings-, zorg- en financiële systemen ter ondersteuning van het zorgproces. Wij werken samen in een informele en collegiale sfeer. Je werkplek bevindt zich op het Havengebouw, gelegen naast Amsterdam Centraal station. Daarnaast zal je naar locaties toe gaan en gedeeltelijk thuiswerken, daarin vragen wij flexibiliteit. 

Enthousiast?
Ben jij de applicatiebeheerder die wij zoeken? Solliciteer dan direct online! Solliciteren is mogelijk tot en met maandag 24 juni. 

Direct na je sollicitatie ontvang je van ons een bevestigingsmail. Mocht je deze niet ontvangen hebben, check nog even je ongewenste postvak.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Bas van den Haak (service manager ICT Digitalisering) via bvandenhaak@cordaan.nl. Vragen over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met onze recruiter, Larissa Cöhrs via lcohrs@cordaan.nl of 06 42 40 56 02. We kijken uit naar jouw reactie!

Sollicitatievoorwaarden
https://werkenbijcordaan.nl/wp-content/uploads/2022/01/Sollicitatievoorwaarden-Cordaan-Recruitment.pdf

reageer op deze vacature
reageer op deze vacature Indeed Solliciteer nu via Indeed

deel deze vacature